Business Hi-Tech

(P) Visma Software România îşi deschide larg porţile la Iaşi

Autor: Publicitate

06.05.2021, 15:45 1003

Visma are o cultură şi o viziune dedicate schimbării, încrederii şi îmbunătăţirii continue a soluţiilor din domeniul IT.  Visma Software, una dintre cele mai mari companii dezvoltatoare de produse software din România, este prezentă şi în Iaşi. Compania originară din Scandinavia este activează de 15 ani în ţară, având două centre puternice de cercetare şi dezvoltare în Sibiu şi Timişoara.

Echipele sunt nerăbdătoare să-şi cunoască viitorii colegi, astfel, începând cu jumătatea lunii Aprilie, primele posturi au fost deja publicate pe site-urile de recrutare. Colaborarea cu noii colegi va începe cât de curând.

În anul 2020 Visma Software s-a bucurat de o creştere semnificativă a numărului de angajări. Se pare că anul 2021 este la fel de prielnic pentru compania norvegiană, aceasta deschizând o nouă locaţie care va deveni în timp la fel de puternică precum cele de la Timişoara şi Sibiu, iar obiectivul pentru anul acesta este ca echipa să se mărească cu cel puţin 20 de colegi noi în Iaşi.

„În ciuda pandemiei, am avut un an grozav în 2020, iar dacă ar fi să rezum, obiectivul nostru cheie pentru acest an şi pentru cel viitor este legat de creşterea afacerii. România continuă să fie unul dintre pilonii de creştere cheie ai organizaţiei noastre de centru de competenţă. De ce Iaşi? Vrem să continuăm să investim în comunităţile locale, iar Iaşiul este unul dintre hub-urile tehnologice cu cea mai rapidă creştere din Europa conform statisticilor YoY. Unul dintre aspectele cheie pe care intenţionăm să le aducem pe piaţa locală este o combinaţie între o cultură unică a companiei nordice, fiind parte a unei echipe internaţionale într-un model de livrare hibrid nonconformist” , declară Daniel Reisenauer, Managing Director Visma Software România.

Pandemia şi cultura organizaţională. Dacă pentru multe companii pandemia a dezechilibrat mediul de lucru, pentru Visma cultura organizaţională includea deja metoda work from home, fapt ce nu a influenţat productivitatea echipei. Totodată, 2021 continuă cu acţiunile începute încă de anul precedent, şi anume: tranziţia către un birou hibrid, flexibil, comunicarea şi colaborarea eficientă la distanţă. Şi pentru că ştim că nimic nu poate înlocuii interacţiunea umană şi spiritul de echipă am reuşit, cu succes, să organizăm activităţi outdoor de grup, cu un numar limitată de persoane.

Începând cu luna Martie 2020, toţi angajaţii au fost încurajaţi să folosească orice echipament al companiei pentru a lucra de acasă, iar în anul 2021 toţi angajaţii pot lucra de oriunde din ţară. În plus, începând cu luna Iunie, Visma acordă un suport financiar pentru work from home. De asemenea, deoarece compania susţine eforturile celor care luptă pentru finalul pandemiei, ziua aleasă pentru vaccin este liberă. Totodată, birourile sunt deschise şi acum pentru cei care preferă să le folosească, desigur respectând măsurile de siguranţă.

În fiecare an Visma şi-a arătat constant susţinerea comunităţilor locale, donând spitalelor, şcolilor şi implicându-se în mai multe evenimente caritabile. Aceeaşi susţinere o va avea şi comunitatea din Iaşi.

„Tripletex are un mare succes în construirea de echipe în România şi Norvegia. Angajăm cei mai buni profesionişti şi vedem contribuţii extraordinare din partea colegilorr noştri din echipele din România. Acum extindem acest succes şi aşteptăm cu nerăbdare să obţinem şi mai multe talente extraordinare de la noul hub Visma din Iaşi” , a declarat Jan Strandbakke, Director Tripletex.

Compania oferă produse de software care simplifică şi automatizează procesele într-o gamă largă de domenii de activitate, inclusiv contabilitate, management financiar, achiziţii, resurse umane şi salarizare, pentru sectorul privat, public şi educaţie. Astfel, printre posturile ce se aşteaptă a fi ocupate se numără:

  • C# Developers
  • Java Developers
  • Front-End Developers (Angular, React, vue.js
  • Mobile Developers (Android, iOS)
  • Infrastructure Engineers (AWS, Azure, Google)
  • Technical QA’s

De ce Visma?

Pentru că se ghidează după un stil de lucru norvegian, încurajează stilul unic al fiecărui angajat, susţine comunicarea deschisă, relaţiile de încredere, încurajează flexibilitatea din orice punct de vedere, totodată şi echilibrul dintre viaţa personală şi cea profesională. Pe de altă parte, un alt aspect care îi diferenţiază pe cei de la Visma este şi faptul că Fab Lab2 va fi noul spaţiu de lucru modern pentru Visma din Iaşi, realizat în colaborare cu cea mai mare companie de office design din România. Lista beneficiilor celor din Iaşi include pe lângă munca într-o echipă de profesionişti şi: conferinţe în fiecare an - în diferite ţări cu scopul de a învăţa şi dezvolta, colaborări cu diferiţi colegi pentru a genera cele mai grozave idei, timp de dezvoltare - firma respectă timpul personal de studiu. Desigur trebuie să amintim şi călătoriile şi experienţele din team-building.

În prezent, echipa Visma numără 600 de angajaţi (290 în Timişoara şi 310 în Sibiu). Din totalul de mai sus, 100 au fost angajaţi în anul 2020, an în care compania s-a concentrat la adaptarea la noua normalitate creată de contextul pandemic. Pe lângă toate acestea, firma susţine dezvoltare continuă a carierei, oferă corectitudine şi încredere, pachet atractiv şi divers de salarii şi beneficii, apartamente de vacanţă ale companiei în Spania şi Franţa.  Totodată, compania este #1 în topul companiilor SaaS (Software as a service).

La nivel european, compania Visma activează de peste 20 de ani pe piaţa produselor software pentru automatizare şi gestionare. Compania produce sisteme integrate ERP (Enterprise Resource Planning) - sisteme ce mediază, în timp real, afaceri din întreaga lume, procese complementare POS, CRM, produse bancare şi produse pentru automatizarea plăţilor online.

 

 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO