Packeta România, platformă digitală globală pentru comerţul online, membră a Packeta Group, anunţă extinderea reţelei de magazine online şi selleri parteneri la peste 1.800, aproape dublu faţă de acum un an, au transmis reprezentanţii companiei printr-un comunicat. Aproape un sfert din totalul magazinelor online şi sellerilor parteneri livrează acum produse în afara României, o creştere aproape dublă faţă de anul precedent – lucru care reflectă un interes crescut din partea magazinelor online româneşti de a accesa pieţe internaţionale şi de a diversifica sursele de venit.
„Toate aceste eforturi creează un context favorabil pentru partenerii platformei, facilitând procesul de livrare şi accesibilitatea pentru clienţi. Continuăm să ne îmbunătăţim infrastructura şi serviciile pentru a sprijini partenerii noştri în atingerea obiectivelor lor de afaceri”, a spus Alexandr Jeleascov, Managing Director Packeta România.
Pentru 2024, pe segmentul cross-border, Packeta România ia în calcul o dublare a volumului livrărilor faţă de cea înregistrată anul trecut.
Packeta România a închis anul 2023 cu afaceri de peste 107,8 mil. lei, înregistrând o creştere de 28% faţă de anul 2022, arată datele publicate pe site-ul Ministerului de Finanţe. În 2023, compania şi-a crescut profitul net cu 811% faţă de 2022, la peste 3,4 mil. lei, şi a ajuns la un număr mediu de 98 de angajaţi, potrivit datelor publice.