Business Hi-Tech

Packeta România, platformă de livrări, creşte reţeaua de magazine online şi selleri parteneri la peste 1.800, aproape dublu faţă de acum un an. „În 2024, pe segmentul cross-border, luăm în calcul o dublare a volumului livrărilor faţă de cea înregistrată anul trecut”

Alexandr Jeleascov, Managing Director Packeta România.

Alexandr Jeleascov, Managing Director Packeta România.

Autor: Alexandra Cepăreanu

24.07.2024, 10:49 58

Packeta România, platformă digitală globală pentru comerţul online, membră a Packeta Group, anunţă extinderea reţelei de magazine online şi selleri parteneri la peste 1.800, aproape dublu faţă de acum un an, au transmis reprezentanţii companiei printr-un comunicat. Aproape un sfert din totalul magazinelor online şi sellerilor parteneri livrează acum produse în afara României, o creştere aproape dublă faţă de anul precedent – lucru care reflectă un interes crescut din partea magazinelor online româneşti de a accesa pieţe internaţionale şi de a diversifica sursele de venit.

„Toate aceste eforturi creează un context favorabil pentru partenerii platformei, facilitând procesul de livrare şi accesibilitatea pentru clienţi. Continuăm să ne îmbunătăţim infrastructura şi serviciile pentru a sprijini partenerii noştri în atingerea obiectivelor lor de afaceri”, a spus Alexandr Jeleascov, Managing Director Packeta România.

Pentru 2024, pe segmentul cross-border, Packeta România ia în calcul o dublare a volumului livrărilor faţă de cea înregistrată anul trecut.

Packeta România a închis anul 2023 cu afaceri de peste 107,8 mil. lei, înregistrând o creştere de 28% faţă de anul 2022, arată datele publicate pe site-ul Ministerului de Finanţe. În 2023, compania şi-a crescut profitul net cu 811% faţă de 2022, la peste 3,4 mil. lei, şi a ajuns la un număr mediu de 98 de angajaţi, potrivit datelor publice.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro