Business Hi-Tech

Panasonic: Este încă loc de creştere pe piaţa românească de televizoare

Panasonic: Este încă loc de creştere pe piaţa românească de televizoare

Autor: Ioana Nita

29.08.2014, 00:04 377
Producătorul japonez Panasonic are în plan să se extindă în România şi să ajungă în 2015 la o cotă de 10% pe piaţa de electronice, dublu faţă de anul acesta, potrivit reprezentanţilor locali ai companiei.
 
„Pe segmentul «consumer electronics» vom atinge o cotă de piaţă de 5% la sfârşitul acestui an. Este însă loc de creştere pe piaţa locală. Panasonic vede în România o piaţă cu un potenţial mare de creştere, în special pe zona de televizoare care a înregistrat creştereri de la începutul acestui an“, a declarat pentru ZF Eduard Boiştean, responsabil cu vânzările electronicelor  Panasonic în România pe segmentul retail. El a adăugat că pentru anul viitor ţinta este de dublare a cotei de piaţă.
 
Anul trecut piaţa locală de televizoare s-a situat la peste 700.000 de unităţi în valoare de peste 250 de milioane de euro.
 
Din totalul televizoarelor comercializate în 2013 în România, circa 30% au fost smart, iar pentru anul acesta se estimează că televizoarele smart vor ajunge la o pondere de peste 50%.
 
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO