Costin Tudor, 35 de ani, a lansat în 2011 o platformă pentru angajaţi şi angajatori destinată transparentizării discuţiilor dintre aceştia. Recent, start-up-ul a primit o finanţare de 100.000 de euro de la alţi trei investitori în start-up-uri, care au devenit şi asociaţii lui Tudor.
„Este vorba despre o investiţie progresivă. În primul an de activitate, vom investi peste 100.000 de euro, urmând ca după primul an să mai existe o investiţie“, spune antreprenorul, care este discret în ceea ce priveşte numele noilor săi asociaţi. În prezent, numărul utilizatorilor platformei a ajuns la peste 7.000 zilnic, dar cifrele sunt în creştere. „Estimez că vom trece de pragul 15.000 pe zi anul acesta. O ţintă personală ar fi să depăşim pragul de 30.000 de utilizatori în 2018.“
Platforma există din septembrie 2011, iar Costin Tudor povesteşte că ideea i-a venit din dorinţa de a avea un proiect propriu, pe care să îl coordoneze în afara orelor de la birou, el fiind angajat într-o companie din domeniul IT. Tudor a absolvit în 2005 studiile Facultăţii de Inginerie Economică în limba germană, pe care le-a completat în 2007 cu un MBA de antreprenoriat şi inovaţie la ASE, tot în limba germană.
După absolvire, s-a angajat într-o companie din domeniul IT, unde lucrează şi acum, în paralel cu activitatea de antreprenor. La vremea respectivă, la interviurile de angajare erau populare întrebări precum „unde te vezi peste cinci ani?“ sau „ce ştii despre compania noastră?“, iar Costin Tudor considera că la momentul interviului deja aceste informaţii trebuia să fie clare pentru candidat, iar acesta să le fi obţinut din surse credibile.
Chiar dacă la momentul acela exista o platformă similară în România, care urmărea să adreseze această nevoie şi pe care el o urmărea deopotrivă ca angajator, dar şi candidat, a observat nevoia unor îmbunătăţiri. A cercetat mai mult această nişă şi astfel i-a venit ideea să o atace. Spune că, deşi a durat mult să explice programatorului ce îşi doreşte să realizeze, a durat aproximativ o lună până să lanseze proiectul.