Tinerii “Millennials” cheltuie anual 600 de miliarde de dolari, iar 40% din acest buget este alocat hainelor şi accesoriilor. Doar în SUA au fost achiziţionate peste 20 de miliarde de articole de îmbrăcăminte.
“Tinerii sunt forţaţi să meargă la cumpărături în grup doar pentru a primi o a doua opinie asupra ţinutei. Trimit SMS-uri sau email-uri către prieteni şi apoi aşteaptă răspunsuri. Postează mesaje pe social media, iar întrebările lor se pierd şi nici nu primesc un feedback constructiv. Utilizatorii aplicaţiei trebuie să încarce o imagine cu ţinuta, să pună o întrebare, iar membrii comunităţii vor ajuta imediat cu un feedback, comentarii sau sugestii”, a mai adăugat Filipaş.
În prezent aplicaţia este disponibilă gratuit pentru sistemul iOS şi este folosită de 4.000 de utilizatori, care au încărcat peste 16.000 de imagini cu ţinute şi au schimbat mai multe de 750.000 de opinii.
Catwalk15 este unul dintre cele trei start-up-uri locale acceptate în incubatorul de afaceri al RICAP (Programul de Asistenţă în Comercializarea Inovării din România) şi va beneficia de un program intens de consultanţă pe zona de dezvoltare şi atragere de investiţii, iar la finalul acestuia va fi organizat un eveniment în care vor fi invitaţi investitori, de la care speră să obţină o finanţare.
“Firmele acceptate în RICAP Accelerator vor putea primi pachete de finanţare de până la 30.000 de euro, în schimbul unei cote de participare în acţionariatul firmelor sprijinite de 7- 10%, pe sistemul investiţiei business angel”, a mai spus Filipaş.
Printre obiectivele tinerilor antreprenori pentru anul acesta se numără lansarea variantei aplicaţiei pentru sistemul Android şi atragerea de finanţări, care ar ajuta la extinderea internaţională.
“Planurile pentru 2016 includ participarea într-un program de accelerare din Europa şi ulterior să obţinem o investiţie care să ne ajute să ne dezvoltăm internaţional”, a mai adăugat Filipaş.