Business Hi-Tech

PayU: Piaţa locală de e-commerce va ajunge la minim 8 miliarde de euro în 2021. În 2020, piaţa de comerţ electronic din România a explodat la 7 mld. euro, plus 36%

Elena Gheorghe, country manager pentru PayU în România: „Pentru 2021 estimăm o creştere de 25% a numărului tranzacţiilor plătite online şi ne aşteptăm ca rata de penetrare a plăţii online cu cardul să atingă pragul de 39%

Elena Gheorghe, country manager pentru PayU în România: „Pentru 2021 estimăm o creştere de 25% a numărului tranzacţiilor plătite online şi ne aşteptăm ca rata de penetrare a plăţii online cu cardul să atingă pragul de 39%

Autor: Ioana Nita

Piaţa locală de e-commerce va creşte anul acesta cu minim 15% faţă de 2020, când valoarea vânzărilor online înregistrate de comercianţii online din România – retail şi servicii, a ajuns la aproximativ 7 miliarde de euro, majorându-se cu cu 36% faţă de 2019 pe fondul contextului de piaţă generat de pandemia de COVID-19, potrivit datelor interne şi externe analizate de PayU, unul dintre cei mai mari procesatori de plăţi online de pe plan local.

„Comerţul electronic este unul dintre sectoarele cu cea mai rapidă creştere, iar România nu face excepţie, înregistrând o evoluţie accelerată, pe fondul pandemiei de COVID-19, care în mod normal s-ar fi înregistrat în ani de zile. Această evoluţie a avut un impact direct în creşterea e-commerce-ului şi în accelerarea adopţiei plăţii online cu cardul. Principalii actori care au susţinut această creştere rapidă au fost comercianţii şi cumpărătorii”, a declarat Elena Gheorghe, country manager pentru PayU în România. Ea a adăugat că prognoza de creştere pentru piaţa locală de e-commerce este în linie cu cea de la nivel global.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO