Business Hi-Tech

Peste 30% dintre vizitatorii eMag au accesat site-ul de pe dispozitive mobile

Foto: Shutterstock

Foto: Shutterstock

Autor: Ioana Nita

16.12.2014, 00:00 207

Ponderea vizitatorilor retailerului online eMag care acesează site-ul prin intermediul smartphone-urilor şi tabletelor s-a dublat anul acesta faţă de 2013, ajungând la peste 30%.

„Telefonul a devenit, practic, dispozitivul cel mai apropiat de consumator, prin intermediul căruia acesta poate comanda tot: voce, date, foto, calendar, bancă, muzică, distracţie, cumpărăturile zilnice. Până la finalul anului 2015, ne aşteptăm ca, pentru prima dată în istoria comerţului online românesc, traficul de pe telefon şi tabletă să-l depă­şeas­că pe cel de pe desktop. În termeni de vânzări, anticipăm că 30% din numărul total de comenzi va veni tot din dispozitivele mobile în anul care urmează”, a declarat Bogdan Axinia, vicepreşedinte al eMAG.

 În 2014, aproximativ 25% din comenzile primite de eMAG au inclus în procesul de decizie cel puţin o interacţiune cu smartphone-urile şi tabletele. Anul trecut, compania sub care operează eMag.ro – Dante International, a înregistrat afaceri de peste 800 milioane lei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO