Business Hi-Tech

Peste 70% dintre companiile din România au folosit reţelele sociale în 2015 pentru vânzare, promovare sau recrutare

Peste 70% dintre companiile din România au folosit...

Autor: Oana Stupinean

27.01.2016, 00:00 152

Peste 70% dintre companiile din România au folosit anul trecut reţelele sociale pentru vânzare, promovare sau recrutare, iar 21% dintre acestea au motivat că utilizarea acestora face parte din strategia de comunicare a firmei, potrivit unui studiu realizat de compania de consultanţă Ernst & Young pentru România.

Platforma „vedetă” în România a rămas şi anul acesta Facebook, reţeaua de socializare fiind utilizată de peste 92% din respondenţi, urmată de Linkedln cu 75% şi de YouTube cu 37%. Studiul a fost realizat pe baza răspunsurilor a 270 de reprezentanţi ai unor companii din diverse industrii din România cu privire la modul în care acestea abordează marketingul prin intermediul reţelelor de socializare şi impactul pe care acest tip de marketing îl are în prezent în activitatea lor.

Cei mai mulţi dintre respondenţi (23%) folosesc reţelele de socializare pentru activităţi de promovare, pe care le utilizează de 2-3 ani. Circa 20% dintre respondenţi au declarat că au început utilizarea reţelelor sociale recent, în ultimii 2 ani. Peste jumătate dintre companii (58%) alocă până la 5 ore săptămânal pentru comunicarea pe reţelele sociale, în timp ce 20% alocă între 6 şi 10 ore săptămânal – procente asemănătoare cu cele înregistrate în 2014. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO