Business Hi-Tech

Piaţa telefoanelor mobile simple, cu camere foto, aplicaţii şi acces la internet rudimentare, rezistă la nivelul de 1 milion de unităţi pe an

Vânzările de telefoane simple din România erau de peste 4 milioane de unităţi în 2008

Vânzările de telefoane simple din România erau de peste 4 milioane de unităţi în 2008

Autor: Adrian Seceleanu

14.01.2019, 20:00 2011

Clienţii care încă refuză să facă trecerea la smartphone sau care se luptă să-şi reducă timpul petrecut pe telefon ţin în viaţă piaţa telefoanelor „clasice“. Liderul după vânzări este Nokia, dar în topuri rezistă şi jucători locali precum E-Boda sau Allview.

Piaţa locală a telefoanelor mobile „clasice“, care fie nu oferă deloc acces la internet şi aplicaţii mobile, fie includ doar nişte aplicaţii cu func­ţio­nalităţi rudimentare şi o cameră foto cu performanţe limitate, s-a menţinut în 2018 la nivelul de aproximativ 1 milion de unităţi pe an, au declarat pentru ZF mai multe surse din industrie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO