Business Hi-Tech

Platforma de comenzi online de mâncare foodpanda a obţinut o investiţie de 110 mil. dolari

Platforma de comenzi online de mâncare foodpanda a...

Autor: Ioana Nita

13.03.2015, 00:00 1312
Grupul foodpanda, care pune la dispoziţie o platformă pentru comenzi online de mâncare în 40 de ţări din lume, inclusiv România, a primit o nouă rundă de finanţare de 110 milioane de dolari din partea incubatorului german de start-up-uri Rocket Internet AG, care a susţinut de la început businessul, precum şi din partea altor investitori noi şi deja existenţi. „Noile fonduri ne vor permite să ne concentrăm exclusiv pe experienţa de comandă a utilizatorilor şi pe serviciul pentru clienţi, cu obiectivul de a schimba definitiv modul în care oamenii comandă mâncare şi a asigura o alternativă reală la «flyere» şi comenzile prin apel telefonic”, a declarat Ralf Wenzel, cofondator şi CEO al grupului foodpanda. 

De la lansarea în 2012 şi până în prezent, foodpanda a atras în total investiţii de peste 200 milioane de dolari. Anul acesta, foodpanda a achiziţionat principalii săi competitori din India, Mexic, Rusia, Brazilia, Europa de Est, Orientul Mijlociu şi Asia, ceea ce îi va permite să se investească acum în crearea de noi servicii şi dezvoltarea de noi tehnologii. Utilizatorii pot comanda mâncare online prin intermediul foodpanda atât de pe desktop prin aplicaţia web, cât şi de pe smartphone sau tabletă prin aplicaţia mobilă dedicată.  La nivel global, foodpanda are parteneriate cu peste 45.000 de restaurante din 40 de ţări, fiind lider de piaţă în 32 dintre acestea. Platforma este disponibilă şi în România din toamna anului 2013, având în portofoliu circa 400 de restaurante din Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi, Braşov, Constanţa, Arad, Ploieşti, Oradea, Galaţi, Sibiu şi Craiova.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO