Business Hi-Tech

Platforma de influencer marketing MOCAPP a ajuns la investiţii totale de peste 600.000 euro

Florin Grozea, fondator si CEO MOCAPP

Florin Grozea, fondator si CEO MOCAPP

Autor: Ioana Nita

14.10.2021, 00:00 350

Start-up-ul local MOCAPP, care a dezvoltat o platformă online ce pune în legătură agenţiile de marketing şi brandurile cu influencerii potriviţi pentru proiectele lor, a reuşit să obţină până în prezent investiţii totale de 625.000 euro, după ce recent a atras o nouă finanţare în valoare de 175.000 euro. Noua investiţie vine din partea ROCA X (lead investor), respectiv Netopia Ventures, fiind o finanţare de tip bridge până la runda de maximum 1 milion de euro pe care MOCAPP intenţionează să o atragă în primăvara anului viitor.

„Această primă susţinere din partea unor investitori de calibrul ROCA X şi Netopia vine la mai puţin de un an de la investiţia crowdfunding derulată prin SeedBlink, pe care am folosit-o pentru atragerea de clienţi din centrul şi estul Europei, în special Bulgaria, Polonia şi Cehia. Este o dovadă că valoarea şi potenţialul businessului MOCAPP cresc etapă după etapă”, a declarat Florin Grozea, fondator si CEO MOCAPP.

În ultimele 12 luni, platforma MOCAPP a facilitat campanii care au depăşit 550.000 euro în bugetele totale, implicând peste 200 de influenceri din 27 nişe de conţinut. Campaniile au fost derulate de către branduri şi agentii de publicitate din România, Bulgaria, Polonia şi Cehia. În acest moment, MOCAPP are aproape 100 de clienţi plătitori şi 1.400 profesionişti care au testat deja platforma, 60% dintre utilizatori fiind companii şi magazine online.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO