Business Hi-Tech

Platforma Glami.ro estimează că va genera venituri de 4 milioane de euro pentru retailerii locali de modă

Andreea Paleologu, country manger pentru Glami în România: Partenerii noştri se pot înregistra cu magazinele lor pe platforma Glami.ro fără niciun cost suplimentar şi fără alte comisioane

Andreea Paleologu, country manger pentru Glami în România: Partenerii noştri se pot înregistra cu magazinele lor pe platforma Glami.ro fără niciun cost suplimentar şi fără alte comisioane

Autor: Ioana Nita

27.06.2017, 00:05 1170
În prezent, pe platforma Glami se regăsesc aproape 170.000 de produse de la peste 2.400 de branduri.
Compania Fashion Inspiration Group, de origine cehă, a lansat săptămâna tre­cu­tă şi în România platforma online glami.ro de­dicată retailerilor de modă, prin inter­me­diul căreia aceştia şi-ar putea creşte vân­zările locale agregate cu circa 4 mil. euro în decurs de un an - până la jumă­ta­tea anului viitor. Platforma este de fapt un cata­log online care reuneşte articole de mo­dă de la o serie de branduri şi retaileri de modă. „Până la sfârşitul anului, am previ­zio­nat venituri pentru partenerii noş­tri de pâ­nă la 2 mil. euro. Exponenţial, ne dorim să du­blăm, poate chiar să triplăm această cifră până la sfârşitul trimestrului al doilea din 2018“, a declarat pentru ZF Andreea Pa­leo­logu, country manger pentru Glami în Ro­mânia. Platforma Glami.ro este practic un nou canal de promovare în mediul online pen­tru brandurile şi retailerii de fashion, a­cestea putând accesa astfel o serie de clienţi noi. „Glami conectează pasionaţii de fa­shion cu brandurile de modă. Este o plat­for­mă în care «shopping-ul» online in­stant se împleteşte cu conţinutul edito­ri­al ins­pi­ra­ţional, publicat direct pe site şi pe ca­nale «so­cial media» dedicate. Mizăm pe a­tra­­gerea celor mai bune oferte de la bran­duri de modă pe care românii le cu­nosc, cât şi de la branduri cu potenţial, cunos­cu­te mai mult în afara României“, a com­pletat ea.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO