Business Hi-Tech

Platforma locală Trilulilu, supranumită YouTube de România, a fost scoasă la vânzare. Sergiu Biriş, cofondator: Suntem în discuţii cu mai multe entităţi locale pentru vânzare

Sergiu Biriş, cofondator al trilulilu.ro: Site-ul generează venituri şi are peste 160.000 de vizitatori unici pe lună

Sergiu Biriş, cofondator al trilulilu.ro: Site-ul generează venituri şi are peste 160.000 de vizitatori unici pe lună

Autor: Adrian Seceleanu

18.03.2019, 07:38 8951

Platforma online Trilulilu, care le permite utilizatorilor să partajeze clipuri video, muzică sau imagini şi care a fost lansată la începutul anului 2007 cu ambiţia de a deveni cel mai vizitat site local, a fost scoasă la vânzare, conform unei decizii a acţionarilor care a fost publicată săptămâna trecută în Monitorul Oficial.

„Cu un număr de 135.457 voturi pentru, reprezentând 82,4735% din ca­pitalul social, numărul total de drepturi de vot, fără voturi împotrivă şi fără abţineri, adunarea generală extra­ordinară, prin vot deschis, aprobă vân­zarea mărcii Trilulilu aflată în proprie­tatea societăţii şi a transferului tuturor drepturilor asupra domeniului de in­ternet www.trilulilu.ro (site, conţinut, URL, bază de date, design, coduri programare)“, conform documentului, care arată că decizia a fost luată în data de 21 ianuarie 2019.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO