Business Hi-Tech

Plus 45% în şapte luni pentru al doilea cel mai mare magazin online, cel.ro

Plus 45% în şapte luni pentru al doilea cel mai mare...

Autor: Adrian Seceleanu

29.08.2016, 00:07 2931

Corsar Online, compania care administrează cel.ro - al doilea mare magazin online cu profil IT&C de pe piaţa locală - a înregistrat în primele şapte luni din acest an venituri mai mari cu 45% pe fondul cererii mai mari pentru produse precum telefoanele mobile.

„Creşterea  pe primele şapte luni este de 45%  atât ca număr de facturi, cât şi ca valoare“, a declarat pentru ZF Tiberiu Pop, proprietar şi CEO al magazinului online. El nu a precizat dacă evoluţia este influenţată şi de preluarea magazinelor online marketonline.ro, azerty.ro şi mediadot.ro, care erau administrate de compania Kelion Concept Online. Preluarea a fost realizată în acest an.

Creşterea a fost generată în special de segmentul de telefoane mobile care a depăşit în premieră şi din punct de vedere valoric categoria computerelor, care domina în mod tradiţional structura vânzărilor pentru magazinele IT&C.

„Creşterea pe telefoane este de peste 80% faţă de anul trecut, în timp ce vânzările de laptopuri au scăzut cu 6%. Televizoarele LCD şi computerele desktop au rămas pe următoarele poziţii.“ Cu o cifră de afaceri de 39 de milioane de euro, cel.ro şi-a consolidat anul trecut poziţia secundă pe piaţă, după eMag. Al treilea jucător este PC Garage, cu afaceri de 37,5 milioane de euro anul trecut.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO