Business Hi-Tech

Polonezii de la ExpertSender atacă piaţa de automatizare a proceselor de marketing şi vor 15 clienţi din România într-un an

Dominik Krzeslak, senior business development manager în cadrul ExpertSender

Dominik Krzeslak, senior business development manager în cadrul ExpertSender

Autor: Ioana Nita

30.01.2019, 00:04 198

Compania lucrează deja pe piaţa locală cu magazinul online de fashion answear.ro.

Compania poloneză ExpertSender, spe­cia­lizată în furnizarea de servicii de auto­ma­tizare a proceselor de marketing pentru co­meţ electronic şi retail, are în plan să atragă anul acesta 15 clienţi din România, în con­di­ţiile în care de abia a intrat pe piaţa locală, în prezent având un singur client – magazinul on­line Answear din Polonia cu care cola­bo­rează şi în alte opt pieţe în care activează acesta.

„Pentru anul în curs, avem ca ţintă con­tractarea a 15 clienţi în România. Raportat la in­vestiţii rezonabile pe piaţa din România, ne aştep­tăm ca în primul an de funcţionare să avem o rată de recuperare a investiţiei (ROI -return on investment) de peste 250%“, a declarat pentru ZF Dominik Krzeslak, senior business development manager în cadrul ExpertSender. El a adăugat că există un po­tenţial foarte mare de dezvoltare pe piaţa din Ro­mânia, în condiţiile în care retailul online înregistrează creşteri an de an.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO