Business Hi-Tech

Polonezii de la ExpertSender atacă piaţa de automatizare a proceselor de marketing şi vor 15 clienţi din România într-un an

Dominik Krzeslak, senior business development manager în cadrul ExpertSender

Dominik Krzeslak, senior business development manager în cadrul ExpertSender

Autor: Ioana Nita

30.01.2019, 00:04 201

Compania lucrează deja pe piaţa locală cu magazinul online de fashion answear.ro.

Compania poloneză ExpertSender, spe­cia­lizată în furnizarea de servicii de auto­ma­tizare a proceselor de marketing pentru co­meţ electronic şi retail, are în plan să atragă anul acesta 15 clienţi din România, în con­di­ţiile în care de abia a intrat pe piaţa locală, în prezent având un singur client – magazinul on­line Answear din Polonia cu care cola­bo­rează şi în alte opt pieţe în care activează acesta.

„Pentru anul în curs, avem ca ţintă con­tractarea a 15 clienţi în România. Raportat la in­vestiţii rezonabile pe piaţa din România, ne aştep­tăm ca în primul an de funcţionare să avem o rată de recuperare a investiţiei (ROI -return on investment) de peste 250%“, a declarat pentru ZF Dominik Krzeslak, senior business development manager în cadrul ExpertSender. El a adăugat că există un po­tenţial foarte mare de dezvoltare pe piaţa din Ro­mânia, în condiţiile în care retailul online înregistrează creşteri an de an.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro