Business Hi-Tech

Povestea fabuloasă a vânzării LiveRail, un start-up pornit în Cluj în 2007, după o întâlnire la o bere, către Facebook: Întâi am cerut 1,1 mld. de dolari, iar ei ne-au oferit 78 mil. dolari. până la urmă au fost 500 mil. euro. După doi ani, gigantul american l-a închis pentru că s-au schimbat şefii

Povestea fabuloasă a vânzării LiveRail, un start-up pornit în Cluj în 2007, după o întâlnire la o bere, către Facebook: Întâi am cerut 1,1 mld. de dolari, iar ei ne-au oferit 78 mil. dolari. până la urmă au fost 500 mil. euro. După doi ani, gigantul american l-a închis pentru că s-au schimbat şefii

Sergiu Biriş, care a început să realizeze o emisiune online depre tehnologie - „Neascultătorii“ - l-a convins pe fostul său partener Andrei Dunca să povestească detalii despre tranzacţia cu Facebook.

Autor: Adrian Seceleanu

17.02.2020, 13:00 3759

După şase ani de la tranzacţia prin care Facebook a cumpărat LiveRail - o platformă de publicitate online care îşi are originile în Cluj - cei doi români care au fost cofondatori în cadrul start-up-ului au dezvăluit în premieră detalii spectaculoase despre tranzacţia care a făcut valuri în 2014, inclusiv că au cerut gigantului condus de Mark Zuckerberg 1,1 mld. dolari însă iniţial oferta americanilor a fost de doar 78 mil. dolari. 

Sergiu Biriş şi Andrei Dunca, cei doi români implicaţi în construcţia LiveRail - care era în 2014 cel mai valoros produs al industriei de IT din România - au confirmat pentru prima oară şi faptul că valoarea tranzacţiei cu Facebook a fost într-adevăr de 500 mil. euro - la cât fusese estimată la acea dată de portalul american TechCrunch. 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO