Business Hi-Tech

Producătorul de software TotalSoft, venituri mai mari cu 23% în primul trimestru. Unul dintre cele mai mari proiecte, cu Deutsche Leasing

Producătorul de software TotalSoft, venituri mai mari cu...

Autor: Alexandra Cepăreanu

08.06.2023, 12:00 201

TotalSoft, unul dintre cei mai importanţi producători de software de pe piaţa locală, cu afaceri de 31 mil. euro în 2022, a înregistrat o creştere de 23% a veniturilor în primul trimestru al anului 2023, arată un comunicat transmis de reprezentanţii companiei.

TotalSoft, unul dintre cei mai importanţi producători de software de pe piaţa locală, cu afaceri de 31 mil. euro în 2022, a înregistrat o creştere semnificativă a vânzărilor în primul trimestru al anului 2023, arată un comunicat transmis de reprezentanţii companiei. Comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, veniturile organice ale companiei au crescut cu aproximativ 23% în primul trimestru al acestui an, fiind determinate, în principal, de soluţiile cheie din portofoliu – precum Charisma Financial Services, Charisma ERP şi Charisma HCM. De asemenea, veniturile TotalSoft provin în cea mai mare parte de pe piaţa internă, însă compania a cunoscut şi o creştere de 35% a veniturilor generate de afacerile externe.

„TotalSoft rămâne dedicată furnizării de soluţii software de ultimă generaţie, care ajută companiile să prospere în era digitală. Anticipăm o creştere constantă în trimestrele următoare, întrucât ne angajăm să răspundem nevoilor în continuă evoluţie ale clienţilor noştri", a spus Gorkem Tursucu, CEO al TotalSoft.

Compania a înregistrat o creştere constantă pentru toate diviziile de business, cele mai bune rezultate în primul trimestru al acestui an fiind obţinute de Charisma Financial Services, cu o creştere de aproximativ 26% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2022, au mai transmis reprezentanţii TotalSoft.

„Această evoluţie se datorează finalizării cu succes a unor proiecte mari, cum ar fi cel de la Deutsche Leasing, parte a programului global de modernizare IT - Phönixx, cu impact asupra a 20 de sucursale internaţionale.”

Pentru al doilea trimestru din 2023, TotalSoft se concentrează pe menţinerea aceluiaşi ritm de creştere organică, în conformitate cu strategia de dezvoltare a companiei, precum şi cu tendinţele pieţei. Astfel, compania are în plan continuarea investiţiilor în soluţiile de bază şi în dezvoltarea unora noi, precum şi pe atragerea de parteneriate de calitate.

TotalSoft a închis anul 2022 cu afaceri de 31 mil. euro, în creştere cu aproximativ 26% faţă de anul 2021 şi a depăşit pragul de 600 de angajaţi full-time la finalul anului trecut.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels