Business Hi-Tech

ProfiCircle, un marketplace pentru amenajarea spaţiilor comerciale, discută o nouă finanţare

Eduard Daniliuc, co-fondator şi CEO ProfiCircle

Eduard Daniliuc, co-fondator şi CEO ProfiCircle

Autor: Adrian Seceleanu

12.11.2020, 00:00 63

Start-up-ul ProfiCircle, care a dezvoltat o platformă online B2B de tip marketplace pentru a digitaliza procesul de licitaţii în cazul amenajărilor spaţiilor comerciale, a cărei versiune beta a fost lansată recent, estimează că valoarea tranzacţiilor intermediate prin aceasta va ajunge la 10 mil. euro, în 2021.

„Am lansat această nouă versiune pentru a trece la nivelul următor al afacerii şi pentru a veni în întâmpinarea nevoilor din ce în ce mai complexe ale companiilor care au proiecte de amenajări de spaţii comerciale, cum ar fi depozite, magazine etc. Ţinem cont de faptul că forţa de muncă începe să fie reprezentată de mileniali, care sunt obişnuiţi ca totul să se desfăşoare în mediul online”, a declarat Eduard Daniliuc, co-fondator şi CEO ProfiCircle. În primăvara anului 2020, start-up-ul a primit o investiţie preseed de la angel investors (precum Cosmin Creţan, dar şi alţii), iar în prezent se pregăteşte pentru a primi o nouă rundă de finanţare.

În ultimele două luni, pe platforma ProfiCircle au fost intermediate peste 20 de tranzacţii, în valoare de 420.000 de euro. Modelul de business al companiei este sub formă de abonament lunar, achitat de producătorii şi furnizorii listaţi pe platformă. Odată cu lansarea versiunii beta, planurile startup-ului pentru începutul anul 2021 vizează extinderea operaţiunilor în Germania şi Elveţia, precum şi construirea unor noi parteneriate cu furnizori de bunuri şi servicii. Pe plan local, ProfiCircle intenţionează să recruteze peste 30 de specialişti în web development, marketing, customer support şi vânzări.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO