Business Hi-Tech

Rafael Campos, VTEX: Marketplace-urile vor fi în plină dezvoltare în România în următorii doi ani

Rafael Campos, vicepreşedinte în cadrul companiei braziliene VTEX pe divizia de vânzări pentru regiunea EMEA: În următorii doi ani, strategia pe piaţa de comerţ electronic din România va merge foarte mult înspre platforme de tip marketplace. Vom vedea o serie din giganţi din retail, precum Carrefour sau Altex, care vor investi în platforme de tip marketplace.

Rafael Campos, vicepreşedinte în cadrul companiei braziliene VTEX pe divizia de vânzări pentru regiunea EMEA: În următorii doi ani, strategia pe piaţa de comerţ electronic din România va merge foarte mult înspre platforme de tip marketplace. Vom vedea o serie din giganţi din retail, precum Carrefour sau Altex, care vor investi în platforme de tip marketplace.

Autor: Ioana Nita

28.05.2019, 23:00 190

♦ Marketplace-ul este cel mai profitabil canal de vânzare pentru produsele de larg consum ♦ Magazinele online proprii rămân însă cea mai bună strategie pentru brandurile mari, premium, businessuri de nişă şi concepte noi.

Retailerii din România vor investi în următorii ani în dezvoltarea de platforme de tip marketplace, acestea reprezentând în prezent cea mai bună şi profitabilă strategie pe care o confirmă pieţele de comerţ online ma­ture precum SUA, dar şi ţări din centrul Euro­pei ca Polonia, unde giganţii Amazon, res­pectiv Allegro câştigă venituri uriaşe prin in­ter­mediul marketplace-urilor proprii. În Ro­mânia cea mai mare platformă de tip marketplace este deţinută de eMAG, cel mai mare retailer online local.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO