Business Hi-Tech

Raiffeisen Bank: Peste 50% dintre români cred că un asistent virtual scurtează timpul de soluţionare a solicitărilor

Raiffeisen Bank: Peste 50% dintre români cred că un...

Autor: Roxana Rosu

27.06.2019, 14:57 208

Unu din doi români ajunge într-o agenţie bancară doar pentru a soluţiona operaţiuni speciale, în timp ce aproximativ jumătate dintre români (46%) se simt confortabil să fie ajutaţi de un asistent virtual atunci când au nevoie de servicii bancare şi financiare, arată datele colectate de Raiffeisen Bank, care a lansat o nouă imagine pentru consultantul virtual Ana.

Aproape jumătate dintre români preferă să sune in call-center când au nevoie de asistenţă din partea unei companii. Cu toate ca 7 din 10 români preferă să comunice cu o persoană, atunci când apelează serviciile de call-center, majoritatea este de acord ca un asistent virtual uşurează şi scurtează timpul de soluţionare a solicitărilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO