Business Hi-Tech

Raluca Radu, ANSWEAR România: Ne apropiem de un milion de comenzi în şase ani de prezenţă locală. 2020 l-am încheiat cu o cifră de afaceri de 30 mil. euro, plus 36%. România este a doua cea mai mare piaţă pentru retailerul polonez de fashion online

Raluca Radu, country manager ANSWEAR România: Avem peste 100.000 de clienţi români şi peste 80% dintre ei sunt înscrişi în programul de loialitate ANSWEAR. Suntem piaţa numărul 2 din grup după Polonia încă din 2017, de când am depăşit Republica Cehă.

Raluca Radu, country manager ANSWEAR România: Avem peste 100.000 de clienţi români şi peste 80% dintre ei sunt înscrişi în programul de loialitate ANSWEAR. Suntem piaţa numărul 2 din grup după Polonia încă din 2017, de când am depăşit Republica Cehă.

Autor: Ioana Nita

31.05.2021, 13:22 171

Retailerul online de fashion ANSWEAR, un business pornit în Polonia în urmă cu zece ani, care activează şi în România de la finalul lui 2015, a înregistrat vânzări de 30 milioane euro anul trecut pe plan local, în creştere cu 36% faţă de 2019, în condiţiile în care declanşarea pandemiei a dus la o accelerare a cumpărăturilor în mediul online din cauza restricţiilor şi a măsurilor impuse. În primul trimestru al acestui an, ANSWEAR.ro a generat peste 20% din vânzările online de la nivel de grup care s-au situat la aproximativ 28 milioane de euro, în creştere cu 82% faţă de aceeaşi perioadă din 2020.

„Am încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de peste 30 milioane euro. Suntem piaţa numărul 2 din grup după Polonia încă din 2017, de când am depăşit Republica Cehă. Ne apropiem de 1 milion de comenzi în decursul celor şase ani de prezenţă în România”, a declarat pentru ZF Raluca Radu, country manager pentru ANSWEAR în România. Ea a adăugat că în prezent retailerul polonez de fashion online are peste 100.000 de clienţi români, din care peste 80% sunt înscrişi în programul de loialitate numit Answear Club. Acesta a fost lansat în 2012 la nivelul grupului, oferindu-le înapoi clienţilor înscrişi în program 10% din valoarea produselor comandate sub formă de puncte ce pot fi folosite la comenzile ulterioare pentru reduceri.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO