Business Hi-Tech

Raluca Szanto, CCO în cadrul Mezoni, magazin online de mobilă şi decoraţiuni: „Clienţii se îndreaptă spre articolele destinate dormitorului şi cele de birou. Vom investi în dezvoltarea brandului propriu, prezent în categorii precum scaune de birou, covoare şi canapel”

Raluca Szanto, chief comercial officer în cadrul Mezoni

Raluca Szanto, chief comercial officer în cadrul Mezoni

Autor: Alexandra Cepăreanu

16.02.2022, 18:51 278

În 2021, consumatorii au achiziţionat mai multe produse destinate somnului, dar şi produse destinate spaţiului de birou, astfel că estimările arată că segmentul de home&deco va creşte cu circa 200% la finalul anului 2022, la nivel European, arată un comunicat transmis de reprezentanţii companiei Mezoni.ro, magazin online de mobilă, textile, accesorii şi decoraţiuni.

„Principala categorie de focus o reprezintă articolele destinate dormitorului, în special somnului, cât şi a celor de birou. Vom investi mai mult în dezvoltarea brandului propriu, prezent în categorii precum: scaune de birou, covoare şi canapele”, a spus Raluca Szanto, chief comercial officer (CCO) în cadrul Mezoni.

De asemenea, în 2021, Mezoni.ro a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri de 33% comparativ cu anul precedent şi s-a extins pe piaţa din Ungaria.

„Pentru că Mezoni este în continuă creştere şi expansiune, din vara 2021 suntem prezenţi şi pe piaţa din Ungaria. Contextul pandemic a fost favorabil pentru noi, magazinul online având o creştere de 40% la nivel de business. De aceea, în continuare ne vom concentra pe dezvoltarea strategiei de brand awareness, dar şi pentru consolidarea poziţiei în piaţă”, a mai spus Raluca Szanto.

Ea a adăugat că în industria mobilei, numărul românilor care aleg să-şi cumpere mobilier online creşte constant, chiar dacă mulţi încă preferă să vadă acele piese dominante pentru casă şi în showroom-uri.

„Spre deosebire de anii anteriori, în 2021 au fost adăugate mai multe produse din categoria de mobilier şi accesorii pentru dormitor. Pe viitor, vrem să mergem în aceeaşi direcţie, deoarece cumpărătorii de articole home & deco fie că lucrează de acasă, fie că se bucură de refugiul personal după o zi grea, vor să-şi facă casele mai atractive. Dorinţa lor de-a avea un spaţiu care să îi reprezinte, personalizat, se va observa în achiziţiile lor de piese de mobilier sau accesorii decorative.”

De asemenea, printre cele mai căutate produse din gama home & deco din portofoliul Mezoni.ro se numără canapelele, scaunele de birou, covoarele, dar şi obiectele de decor, ustensilele de bucătărie şi masă şi alte articole de lifestyle.

În continuare, reprezentanţii magazinului online Mezoni.ro se aşteaptă ca cererea să îşi păstreze nivelul.

„Am explorat mai multe canale de vânzare, în această perioadă compania înregistrând o creştere de 30% din veniturile generate de vânzările B2B şi marketplace. Ne aşteptăm în continuare la o creştere susţinută în acest segment de piaţă”, a spus Raluca Szanto.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO