Compania locală Retargeting.biz, care le pune la dispoziţie comercianţilor online o platformă software prin care îşi pot îmbunătăţi vânzările prin personalizarea ofertelor pentru clienţi şi monitorizarea activităţii lor în magazinul online, mizează şi anul acesta pe triplarea businessului, la peste 15 milioane lei.
Anul trecut cifra de afaceri a companiei a crescut de circa 3 ori, la peste 5 milioane de lei. „Menţinem aceeaşi ţintă şi pentru anul 2019, doar că în îndeplinirea lui clienţii noi vor avea o pondere mult mai mare faţă de anul 2018. De aceea am crescut şi echipa Retargeting. Avem în cadrul companiei specialişti consacraţi din agenţii de PPC (Pay Per Click Ð n. red.), specialişti de marketing cu diferite acreditări la nivel internaţional şi specialişti cu experienţă în domeniul soluţiilor SaaS (Sofware as a Service D - n. red.)“, a declarat pentru ZF Rareş Bănescu, fondator şi CEO al Retargeting.biz.