Motorola Mobility, parte a grupului chinezesc Lenovo, estimează că ar putea vinde în acest an pe piaţa locală o jumătate de milion de smartphone-uri, faţă de 440.000 în 2024.
„Ţinta noastră este să atingem cel puţin 15% cotă de piaţă la nivel local. Piaţa de telefoane este de 3,75 milioane de unităţi în prezent, Motorola este undeva la 12% şi e fezabil să creştem. E complicat, dar nu imposibil“, a declarat într-un interviu pentru ZF Răzvan Sturza, director de vânzări, Motorola Mobility România. „Creşterea din 2024 faţă de 2023 a fost cred că 10%. Am avut în 2022 - 200.000 de clienţi, în 2023 - 400.000, în 2024 - 440.000. (...) Încercăm să mutăm focusul pe a vinde telefoane un pic mai scumpe. Nu în sensul în care creştem preţul, ci în sensul în care promovăm mai mult produsele care sunt mai scumpe, încercăm să le scoatem pe ele în faţă, încercăm să explicăm beneficiile lor.“
Răzvan Sturza a subliniat că deşi piaţa locală este una complicată, produsele companiei sunt competitive.
„Poate că nu o să vindem de 60 de milioane de euro, poate o să vindem de 70 de milioane sau de 80 de milioane de euro cu acelaşi volum (de telefoane - n. red.), pentru că obiectivul e să creştem vânzările din gama Edge (gama de telefoane premium şi midrange a companiei – n. red.) . Competiţia e un pic complicată, dar şi produsele noastre sunt competitive, atât din punct de vedere tehnic, cât şi din punct de vedere al celorlalte atribute care pot să ne ajute să atragem atenţia clienţilor asupra brandului Motorola.”