Business Hi-Tech

Relevance Management a avut venituri cu 65% mai mari în 2014. Proiectul principal: Danone

Ionuţ Toader, managing partner în cadrul Relevance Management

Ionuţ Toader, managing partner în cadrul Relevance Management

Autor: Ioana Nita

02.04.2015, 00:00 626

Afacerile Relevance Management, companie locală specializată în implementarea de soluţii software de business intelligence (BI), au crescut anul trecut cu 65% faţă de 2013, la 580.000 euro, cel mai mare proiect fiind realizat pentru Danone, cel mai mare producător de iaurturi din România. „Proiectul Danone a constat în dezvoltarea unei soluţii de suport decizional cuprinsă din construirea unui «data warehouse» şi soluţii de business intelligence bazate pe platforma QlikView şi Microsoft“, a declarat Ionuţ Toader, managing partner în cadrul Relevance Management. Soluţiile software de tip BI permit interpretarea datelor colectate în companii  astfel încât top managementul să dispună de analize şi statistici pentru a putea lua decizii. Piaţa de profil a fost estimată la peste 15 milioane de euro anul trecut, iar până în 2017 creşterile preconizate sunt de circa 15-20%.

Proiectul pentru Danone a reprezentat continuarea parteneriatului dintre cele două companii, la fel ca proiectele realizate cu ING Bank România, Regina Maria şi Saint Gobain. Printre clienţii noi câştigaţi anul trecut se numără  Automobile Bavaria, Supremia, Actavis şi Casa Pane. Portofoliul Relevance Management, companie înfiinţată în urmă cu 10 ani de Ionuţ Toader şi Valetin Barbu, numără în total peste 100 de clienţi care activează în diverse industrii, de la retail şi producţie la materiale de construcţii la servicii medicale sau financiare. Pentru anul în curs, Relevance Management ţinteşte afaceri de 700.000 de euro şi dezvoltarea unor parteneriate noi cu companii din industria bancară, de asigurări şi de producţie alimentară.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO