Business Hi-Tech

Retailerul de încălţăminte Deichmann digitalizează serviciile HR pentru angajaţi. „În prezent, angajaţii se aşteaptă ca totul să fie online”

Retailerul de încălţăminte Deichmann digitalizează...

Autor: Alexandra Cepăreanu

28.10.2022, 11:26 87

Retailerul de încălţăminte Deichmann digitalizează serviciile HR pentru angajaţi cu ajutorul soluţiei SAP SuccessFactors, astfel că angajaţii îşi pot vizualiza fluturaşul de salariu direct într-o aplicaţie, care le mai permite acestora şi administrarea datelor personale cu ajutorul funcţiilor de self-service, potrivit unui comunicat transmis de reprezentanţii companiei. Următorul pas va fi ca angajaţii să îşi poată lua concediu prin intermediul aplicaţiei.

„În prezent, angajaţii se aşteaptă ca totul să fie online. Iar experienţa utilizatorilor este întotdeauna o prioritate. Faptul că facem economii în privinţa imprimării documentelor şi reducem costurile de expediere nu este doar un simplu bonus, ci ne ajută să fim şi mai sustenabili”, a spus Christina Boehme, director al departamentului de HR din cadrul Deichmann.

În prezent, Deichmann implementează soluţii cloud de la SAP pentru departamentele HR din Germania. Software-ul SAP SuccessFactors ajută companiile să îşi standardizeze întregul departament de resurse umane şi să mute toate sarcinile în mediul online, arată sursa citată anterior.

„Compania noastră este în creştere, iar soluţia pe care am ales-o este scalabilă. De aceea, dar şi pentru că SAP SuccessFactors se integrează uşor cu sistemele şi procesele IT pe care le avem deja active, decizia noastră a fost una simplă”, a mai spus Hilbert.

Deichmann este o companie cu tradiţie în Germania, însă retailerul de încălţăminte s-a extins masiv de-a lungul deceniilor, având acum prezenţă cu 4.300 de magazine fizice în 31 de ţări, inclusiv în România, şi peste 42.000 de angajaţi. Fondată în 1913, retailerul este lider de piaţă în segmentul de încălţăminte din Germania şi în prezent, se află într-o fază de digitalizare extensivă a proceselor interne. Există o echipă internă de IT care ajută departamentul de resurse umane să digitalizeze diverse scenarii.

SAP este lider de piaţă pe segmentul soluţiilor software pentru afaceri, iar, în prezent, compania are peste 440.000 de clienţi în 180 de ţări. SAP România, subsidiara locală a SAP SE, şi-a început activitatea în 2002, numărându-se printre primii furnizorii IT locali de top. În prezent, circa 600 de companii din România utilizează soluţiile SAP, din industrii precum utilităţi, transporturi, bănci, asigurări, retail sau producţie. De asemenea, 95% dintre cele mai mari 300 de companii pe plan local sunt clienţi SAP.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO