Business Hi-Tech

Retailerul eMAG şi-a extins portofoliul cu produse auto

Retailerul eMAG şi-a extins portofoliul cu produse auto

Autor: Ioana Nita

30.07.2014, 00:00 2445

eMAG, cel mai mare retailer online de pe piaţa locală, a introdus o nouă categorie de produse în portofoliul său - auto, prin intermediul căreia le oferă clienţilor peste 8.000 de produse pentru maşini. Produsele auto sunt grupate în şase secţiuni - anvelope şi jante, întreţinere şi cosmetică auto, electrică auto, accesorii auto exterioare şi interioare, reparaţii şi depanare auto şi echipamente profesionale. Noua categorie cuprinde produse ale unor branduri precum Valeo, Bosch, Total, Elf, Castrol, Mobil, Michelin, sau Continental. Extinderea portofoliului cu produse din segmentul auto vine pe fondul unui trend ascendent pe care îl înregistrează vânzările online de echipamente aferente acestei categorii.

„Segmentul auto va reprezenta o direcţie strategică pentru eMAG, cu atât mai mult cu cât rezultatele bune înregistrate la vânzările de roviniete şi poliţe de asigurare RCA ne încurajează să continuăm investiţiile în această zonă”, a spus Violeta Luca, vicepreşedinte şi director executiv în cadrul eMAG. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO