Remix Global AD, compania de origine bulgară specializată în comercializarea online de îmbrăcăminte şi accesorii „second hand“ precum şi articole de modă noi în regim outlet, estimează că anul acesta România va ajunge cea mai mare piaţă pentru grup, în condiţiile în care anul trecut din totalul afacerilor, ce s-au ridicat la 35,4 milioane euro, vânzările de pe plan local, împreună cu cele din Bulgaria, au avut cea mai mare pondere.
„România este în creştere, fiind pe cale să devină cea mai mare piaţă pentru noi. Consumatorii români sunt foarte orientaţi către brand şi fashion şi au în acelaşi timp stilul lor unic. Remix are articole unice sau stocuri limitate ale fiecărui produs, iar pe parcursul unei zile se încarcă peste 10.000 de articole noi şi second-hand pe site. Aşadar, clienţii care cumpără de pe Remixshop.com pot fi îmbrăcaţi într-un mod unic, contribuind în acelaşi timp la sustenabilitate şi la economia circulară“, a declarat pentru ZF Genoveva Petrova, director executiv al Remix Global AD. Compania de origine bulgară a fost înfiinţată în 2012, iar doi ani mai târziu aceasta a intrat şi pe piaţa din România şi Grecia.