Business Hi-Tech

Retailerul online cel.ro a avut încasări mai mari cu 25% la nouă luni

Retailerul online cel.ro a avut încasări mai mari cu...

Autor: Adrian Seceleanu

03.11.2015, 00:07 3020

Corsar Online, compania care administrează cel.ro - al doilea mare ma­gazin online cu profil prepon­de­rent IT&C de pe piaţa locală, a înre­gistrat în primele nouă luni o creştere de 25% a veniturilor şi estimează că va men­ţine acest ritm până la finele anului.

„Ca şi valoare vânzările au cres­cut cu 25%, iar ca număr de co­menzi cu 30%. Creşterea nu a fost con­stantă: martie şi iunie au marcat o creş­tere de 40% faţă de anul prece­dent, în timp ce lunile mai şi sep­tem­brie cu doar 15%“, a declarat pentru ZF Tiberiu Pop, director general şi ac­ţionar al Corsar Online. „În trimestrul trei vân­zările au fost în creş­tere faţă de anul trecut, dar cu un pro­cent mai mic decât media pe primele 9 luni.“

Creşterea pieţei a fost stimulată de investiţiile în marketing, dar şi de fap­tul că din ce în ce mai mulţi utili­za­tori au făcut achiziţii online fără a avea probleme.

„Cred că pia­ţa a continuat să creas­că pe fondul in­vestiţiilor în mar­ke­ting ale jucă­to­rilor, cât şi pentru că din ce în ce mai mulţi utilizatori au o cu­noştinţă / un prie­ten care a cum­pă­rat online şi a fost mulţumit de expe­rien­ţa avută. Creş­terea s-a produs şi da­torită extin­de­rii categoriilor de pro­duse comer­cia­liza­te online. O ci­fră e greu de avansat, creşterile fiind des­tul de diferite de la o categorie la alta.“

Cel.ro are în plan să înceapă să vândă şi asigurări şi îşi va deschide plat­forma şi către alţi comercianţi care vor să-şi listeze produsele şi ser­viciile online.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO