Business Hi-Tech

Retailerul online CEL.ro a depăşit anul trecut pragul de 50 mil. euro, dar a crescut sub estimări

Autor: Adrian Seceleanu

17.01.2017, 00:05 184

Corsar Online, compania care adminis­trează platforma cel.ro - al doilea magazin online cu profil IT&C de pe plan local - a înre­gistrat anul trecut o cifră de afaceri de 240 mil. lei (aproximativ 53 mil. euro), ob­ţi­nând astfel o creştere cu aproape 40% faţă de anul anterior, dar ratându-şi obiectivul enun­ţat în luna octombrie, de a obţine un avans de 50% şi un rulaj de 260 mil. lei. În raport cu businessul raportat la Finanţe în 2015, de 173,4 mil. lei, creşterea CEL.ro a fost de 38,4%.

„Această creştere organică întăreşte poziţia din piaţa electro-IT a CEL.ro ca fiind cel mai mare magazin online cu capital inte­gral românesc”, au precizat repre­zen­tan­ţii com­pa­niei controlate de antreprenorul Tiberiu Pop, care este şi directorul general al retailerului. Deşi reprezentanţii CEL.ro vorbesc despre o creştere „organică” (fără achiziţii) referindu-se la 2016, în realitate anul trecut compania a preluat trei magazine online de la compania Kelion Concept Online - aflată în insolvenţă - respectiv market­online.ro, azerty.ro şi mediadot.ro. Retailerul nu a făcut până acum niciun comentariu oficial despre tranzacţie, deşi toate cele trei site-uri menţionează de anul trecut că sunt administrate de compania Corsar Online. Numărul de comenzi înregistrat de CEL.ro în 2016 a fost mai mare cu 150.000 faţă de anul anterior. Una dintre cele mai mari creşteri a fost înre­gis­trată de tele­-foanele mobile, vânzările avan­sând cu 60% ca valoare şi cu 30% ca număr de unităţi faţă de 2015.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO