Business Hi-Tech

Retailerul online de fashion ANSWEAR estimează vânzări de 3,9 mil. euro de Black Friday în România

Retailerul online de fashion ANSWEAR estimează vânzări de 3,9 mil. euro de Black Friday în România

Autor: Ioana Nita

06.11.2020, 01:47 173

Retailerul online de fashion ANSWEAR, originar din Polonia, estimează că va avea vânzări de 3,9 milioane euro pe plan local în perioada în care acesta organizează evenimentul de shopping Black Friday – de la începutul săptămânii viitoare până la finalul lunii noiembrie. Estimarea este în creştere cu 30% comparativ cu valoarea vânzărilor înregistrată anul trecut de Black Friday pe piaţa din România.

“Vom începe săptămâna viitoare campania de Black Friday şi pregătim reduceri masive şi reale de la jumătatea lui noiembrie până la finalul lunii. Anul trecut, pe durata campaniei Black Friday am vândut online de 3 milioane de euro, iar în acest an ne aşteptăm la o creştere de peste 30% faţă de 2019”, a declarat Raluca Radu, country manager pentru ANSWEAR în România.

Anul acesta, campania de Black Friday de pe ANSWEAR.ro va cuprinde reduceri de până la 70% pentru branduri de top şi inclusiv pentru cele mai dorite produse din noile colecţii. Printre brandurile care vor avea produse la preş redus în campania de anul acesta se numără Guess, Tommy Hilfiger, Tommy Jeans, Calvin Klein, Polo Ralph Lauren, Adidas, Pepe Jeans. Cele mai mari reduceri vor fi chiar pentru produsele de sezon: geci, canadiene, articole sportive, cizme, botine, pulovere, dar vor fi reduceri şi pentru bluze, cămăşi, tricouri, hanorace şi pantofi. 

“Ne aşteptăm la o comandă medie de 300 lei şi la vânzări totale de 3,9 milioane euro, iar cele mai mari vânzări să se înregistreze la brandurile Tommy Hilfiger, Tommy Jeans, Calvin Klein, Medicine, Guess, Adidas. În procente, cel mai mare discount de pe ANSWEAR va fi de 70%, iar ca valoare va fi suma de 1.500 lei”, a punctat ea.

Retailerul online polonez se aşteaptă ca cele mai multe comenzi să se înregistreze seara, spre deosebire de anul trecut când majoritatea cumpărăturilor s-au realizat la ora 12 noaptea, iar apoi la ora 14:00. Totodată, ANSWEAR preconizează o schimbare în comportamentul clienţilor faţă de anul anterior şi în ceea ce priveşte modalitatea de plată.

“Credem că se va păstra un procent mult mai ridicat faţă de anul trecut pentru plăţile online cu cardul. Ne aşteptăm la un număr de 4 ori mai mare decât anul trecut de plăţi online prin card”, a punctat Raluca Radu.

În primele zece luni ale acestui an, retailerul online de fashion din Polonia a înregistrat vânzări în creştere cu 30% pe plan local, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2019. Ca atare, ANSWEAR mizează per total anul acesta pe un avans de minim 30% pentru businessul din România.

AFACERI DE LA ZERO