Business Hi-Tech

Retailerul online de modă FashionUP şi-a crescut afacerile cu 40% în 2017, la peste 30 milioane de lei

Mira Anghelescu, directorul de operaţiuni al FashionUP: „O creştere semnificativă a comenzilor a fost înregistrată în mod special în martie – mai, respectiv octom­brie – decembrie 2017.”

Mira Anghelescu, directorul de operaţiuni al FashionUP: „O creştere semnificativă a comenzilor a fost înregistrată în mod special în martie – mai, respectiv octom­brie – decembrie 2017.”

Autor: Ioana Nita

13.03.2018, 00:07 494

♦ Valoarea medie a unei comenzi a fost de 250 lei, cele mai vândute produse fiind rochiile, gecile, genţile şi încălţămintea.

FashionUP, unul dintre prin­cipalii retaileri online de modă de piaţa locală, a înre­gistrat în 2017 o creştere anuală a cifrei de afaceri de 40%, ajungând astfel să depăşească pra­gul de 30 milioane lei (circa 6,5 milioane euro). Creşterea a fost generată de diversificarea modelului de business, retailerul online introducând campanii de tip flash sale şi extinzându-şi gama de produse şi branduri din portofoliu. Totodată, anul trecut FashionUP a intrat şi pe piaţa din Italia prin achiziţia platformei online PiuStyle.com, care a facilitat accesul companiei către noi furnizori şi diversificarea portofoliului de branduri.

„Cifra de afaceri de anul trecut a fost de peste 30 milioane de lei, cu o creştere de 40% faţă de 2016. Diversificarea modelului de business prin adăugarea campaniilor de tip flash sale şi îmbunătăţirea portofoliului de produse şi branduri cu peste 20% sunt principalii factori care au determinat această creştere”, a declarat pentru ZF Mira Anghelescu, directorul de operaţiuni din cadrul FashionUP.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO