Business Hi-Tech

Retailerul online evomag a avut comenzi de 7 mil. euro de Black Friday 2024, în creştere cu 10% faţă de anul trecut. „Cele mai multe comenzi au fost înregistrate din Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Prahova şi Iaşi”

Retailerul online evomag a avut comenzi de 7 mil. euro de...

Autor: Alexandra Cepăreanu

21.11.2024, 09:48 60

Retailerul online evomag a încheiat campania de Black Friday 2024 generând comenzi totale de circa 7 milioane de euro, în creştere cu aproximativ 10% faţă de ediţia precedentă, au transmis reprezentanţii companiei printr-un comunicat.

„Campania, desfăşurată între 25 octombrie şi 11 noiembrie, a evidenţiat interesul crescut al clienţilor pentru produsele tehnologice şi soluţiile flexibile de plată, oferind în acelaşi timp companiilor o oportunitate de a investi în echipamente performante la preţuri avantajoase. Cele mai multe comenzi au fost înregistrate din Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Prahova şi Iaşi”, au spus reprezentanţii evomag.

Telefoanele mobile şi tabletele au continuat să fie cele mai căutate produse în cadrul campaniei Black Friday de anul acesta. „Popularitatea acestui segment este susţinută de disponibilitatea modelelor de top la preţuri reduse şi de posibilitatea plăţii în rate, ceea ce face produsele premium mai accesibile pentru un public mai larg.”

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Power Summit 2025