Retailerul online evomag a încheiat campania de Black Friday 2024 generând comenzi totale de circa 7 milioane de euro, în creştere cu aproximativ 10% faţă de ediţia precedentă, au transmis reprezentanţii companiei printr-un comunicat.
„Campania, desfăşurată între 25 octombrie şi 11 noiembrie, a evidenţiat interesul crescut al clienţilor pentru produsele tehnologice şi soluţiile flexibile de plată, oferind în acelaşi timp companiilor o oportunitate de a investi în echipamente performante la preţuri avantajoase. Cele mai multe comenzi au fost înregistrate din Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Prahova şi Iaşi”, au spus reprezentanţii evomag.
Telefoanele mobile şi tabletele au continuat să fie cele mai căutate produse în cadrul campaniei Black Friday de anul acesta. „Popularitatea acestui segment este susţinută de disponibilitatea modelelor de top la preţuri reduse şi de posibilitatea plăţii în rate, ceea ce face produsele premium mai accesibile pentru un public mai larg.”