Business Hi-Tech

Retailerul polonez de fashion online Answear: În 2020 creştem businessul local cu minimum 30%, la peste 28 mil. euro. România este a doua cea mai mare piaţă pentru polonezii de la ANSWEAR din punctul de vedere al volumului de vânzări generat

Raluca Radu, country manager ANSWEAR.ro: În 2020 vom continua să investim în experienţa pe care o oferim clienţilor noştri, de la zona de „usability“ a website-ului şi aplicaţiei mobile, până la brandurile şi produsele pe care le avem disponibile în portofoliu

Raluca Radu, country manager ANSWEAR.ro: În 2020 vom continua să investim în experienţa pe care o oferim clienţilor noştri, de la zona de „usability“ a website-ului şi aplicaţiei mobile, până la brandurile şi produsele pe care le avem disponibile în portofoliu

Autor: Ioana Nita

03.02.2020, 16:15 225

 

 

Retailerul online de fashion ANSWEAR, un business pornit în Polonia în urmă cu opt ani, care acum este prezent şi în alte şase ţări din Europa Centrală şi de Est, inclusiv în România, şi-a bugetat pentru anul acesta o creştere de minimum 30% pentru afacerile de pe plan local, care vor ajunge astfel la peste 28 milioane de euro la finalul lui 2020. 

„În acest an vom continua adăugarea de noi branduri premium în portofoliul ANSWEAR dintre brandurile cele mai dorite de clienţii noştri şi de aici ne aşteptăm la o creştere cu minimum 30% a business-ului. Anul trecut am avut o cifră de afaceri de 22 milioane euro, cu 35% mai mare faţă de 2018”, a declarat pentru ZF Raluca Radu, country manager pentru ANSWEAR în România. Iniţial, subsidiara locală a retailerului polonez de modă estimase pentru anul trecut o creştere a businessului de 50%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO