Retargeting.ro are în plan să ajungă la un portofoliu de peste 5.000 de clienţi, în condiţiile în care compania vizează extinderea pe plan extern într-un ritm accelerat. În prezent, aproape 1.000 de magazine online care activează pe piaţa locală sau în străinătate utilizează soluţiile Retargeting. „Din punct de vedere financiar în 2017 vrem să depăşim afaceri de 2,5 milioane de euro, iar în ceea ce priveşte portofoliul de clienţi, ţinta este să ajungem la peste 5.000 de clienţi în total. Sub 5% din businessurile online din străinătate nu utilizează o soluţie de automatizare a activităţilor de marketing. Practic, sunt peste 4,5 milioane de magazine online din străinătate care nu folosesc încă o astfel de soluţie. În România creşterea este lentă, nu mai avem unde să ne dezvoltăm. Pe plan local, vrem să ne menţinem cota de piaţă la 50%”, a declarat Mugur Frunzetti, fondator şi director de marketing al Retargeting.ro. Start-up-ul a fost înfiinţat în 2014 de Rareş Bănescu, acesta primind o investiţie de 500.000 de euro de la Mugur Frunzetti în schimbul unei participaţii de 30% în cadrul OMT Agency.