Business Hi-Tech

Retargeting.ro: Ţintim afaceri de 2,5 mil. euro şi peste 5.000 de clienţi în 2017

Retargeting.ro: Ţintim afaceri de 2,5 mil. euro şi...

Autor: Ioana Nita

06.01.2017, 00:06 352
Start-up-ul local Retargeting.ro, care le oferă comercianţilor online o soluţie software prin care îşi pot îmbunătăţi vânzările prin personalizarea ofertelor pentru clienţi şi monitorizarea activităţii lor în magazinul online, ţinteşte să depăşească în 2017 pragul de 2,5 milioane de euro pentru cifra de afaceri, de cinci ori mai mare faţă de anul predecent.

Retargeting.ro are în plan să ajungă la un portofoliu de peste 5.000 de clienţi, în con­diţiile în care compania vizează extin­derea pe plan extern într-un ritm accelerat. În prezent, aproape 1.000 de magazine online care activează pe piaţa locală sau în străinătate utilizează soluţiile Retargeting. „Din punct de vedere financiar în 2017 vrem să depăşim afaceri de 2,5 milioane de euro, iar în ceea ce priveşte portofoliul de clienţi, ţinta este să ajungem la peste 5.000 de clienţi în total. Sub 5% din businessurile online din străinătate nu utilizează o soluţie de automatizare a activităţilor de mar­ke­ting. Practic, sunt peste 4,5 milioane de ma­ga­zine online din străinătate care nu folo­sesc încă o astfel de soluţie. În România creş­terea este lentă, nu mai avem unde să ne dezvoltăm. Pe plan local, vrem să ne men­ţinem cota de piaţă la 50%”, a declarat Mugur Frunzetti, fondator şi director de marketing al Retargeting.ro. Start-up-ul a fost înfiinţat în 2014 de Rareş Bănescu, acesta primind o investiţie de 500.000 de euro de la Mugur Frunzetti în schimbul unei participaţii de 30% în cadrul OMT Agency.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO