Business Hi-Tech

Rezultatele UPC pentru T2: venituri mai mari cu 4,3% şi creşterea numărului de abonamente cu 5%

Mihnea Rădulescu, CEO-ul UPC România

Mihnea Rădulescu, CEO-ul UPC România

Autor: Ioana Nita

10.08.2018, 00:04 211

Veniturile UPC România s-au situat la 163,4 mil. lei în al doilea trimestru al anului, iar numărul total de abonamente la 2.078.700.

UPC România, parte a grupului american Liberty Global, unul dintre cei mai mari jucători de comunicaţii prin cablu la nivel mondial, a înregistrat în al doilea trimestru al acestui an venituri în creştere cu 4,3%, acestea ajungând astfel la 163,4 milioane lei, de la 156,7 milioane lei în aceeaşi perioadă din 2017. Veniturile sunt aferente opera­ţiunilor prin cablu ale UPC România, excluzând operaţiunile de televiziune prin satelit ale Focus Sat România, care nu intră în acordul de achiziţie cu grupul britanic Vodafone, fiind încă la vânzare.

„Evoluţia noastră de la an la an este determinată în principal de creşterea seg­mentelor cheie, atât în zona rezidenţială, cât şi B2B, datorită lansării de produse inovatoare, îmbunătăţirii experienţei clienţilor şi, bineînţeles, eforturilor întregii echipe UPC România”, a declarat Mihnea Rădulescu, CEO-ul UPC România.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO