Rezultatele UPC pentru T2: venituri mai mari cu 4,3% şi creşterea numărului de abonamente cu 5%

10 aug 2018 Autor: Ioana Nita

Veniturile UPC România s-au situat la 163,4 mil. lei în al doilea trimestru al anului, iar numărul total de abonamente la 2.078.700.

UPC România, parte a grupului american Liberty Global, unul dintre cei mai mari jucători de comunicaţii prin cablu la nivel mondial, a înregistrat în al doilea trimestru al acestui an venituri în creştere cu 4,3%, acestea ajungând astfel la 163,4 milioane lei, de la 156,7 milioane lei în aceeaşi perioadă din 2017. Veniturile sunt aferente opera­ţiunilor prin cablu ale UPC România, excluzând operaţiunile de televiziune prin satelit ale Focus Sat România, care nu intră în acordul de achiziţie cu grupul britanic Vodafone, fiind încă la vânzare.

„Evoluţia noastră de la an la an este determinată în principal de creşterea seg­mentelor cheie, atât în zona rezidenţială, cât şi B2B, datorită lansării de produse inovatoare, îmbunătăţirii experienţei clienţilor şi, bineînţeles, eforturilor întregii echipe UPC România”, a declarat Mihnea Rădulescu, CEO-ul UPC România.

 

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 10.08.2018

 
Cuvinte cheie:
crestere
, upc
, venituri
, abonamente
, rezultate
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide