Business Hi-Tech

Robert Anghel, ING: Odată ce banca se mută pe telefon, plăţile devin principalul vehicul de interacţiune cu clientul. Din toamnă clienţii ING vor putea obţine numerar de la bancomatele băncii şi dacă nu au cardurile la ei

ROBERT ANGHEL, director mobile payments experience la ING România: Avem 770.000 de clienţi de mobile banking - clienti care se autentifică cel puţin o dată pe
lună în aplicaţia Home Bank de pe mobil, dintre care 30% sunt utilizatori de telefoane Apple

ROBERT ANGHEL, director mobile payments experience la ING România: Avem 770.000 de clienţi de mobile banking - clienti care se autentifică cel puţin o dată pe lună în aplicaţia Home Bank de pe mobil, dintre care 30% sunt utilizatori de telefoane Apple

Autor: Adrian Seceleanu

12.07.2019, 09:18 4808

Plăţile realizate de clienţi cu tele­fonul mobil, moment în care pe ecranul smartphone-ului le sunt afişate diferite mesaje generate de aplicaţiile utilizate în tranzacţie (ING HomeBank sau Apple Pay), vor deveni pentru bănci unele dintre cele mai importante vehicule de interacţiune cu utilizatorii, respectiv un prilej de a le su­gera acestora şi folosirea altor produse / servicii din portofoliu.

„Alături de autentificarea în aplicaţia mobilă ING HomeBank, plata cu telefonul devine cel mai mare vehicul de interacţiune cu clienţii, oportunitate care nu era oferită de cardul de plastic. Din momentul în care am atenţia clien­tu­lui pe ecranul tele­fonului lui, chiar pot să fac lucruri mari. Aceasta este vizi­unea noastră la ING, că totul va fi pe mobil şi că plăţile pot fi un supervehicul de inte­rac­ţiune a clienţilor cu toate produsele băncii“, a declarat într-un inter­viu pentru ZF Robert Anghel, director mobile pay­ments experience la ING România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa ban­cară locală.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO