Business Hi-Tech

Robert Berza, Fashion Days: În 2020 ajungem la venituri de 550 mil. lei în România, în creştere cu peste 60%. La nivel de grup vom fi la circa 800 mil. lei. Segmentul online va ajunge în primăvara anului viitor la o pondere de 30% din totalul industriei locale de modă

Robert Berza, Fashion Days: În 2020 ajungem la venituri de 550 mil. lei în România, în creştere cu peste 60%. La nivel de grup vom fi la circa 800 mil. lei. Segmentul online va ajunge în primăvara anului viitor la o pondere de 30% din totalul industriei locale de modă

Robert Berza: Numărul nostru de clienţi a crescut în medie cu circa 70-80% faţă de 2019

Autor: Ioana Nita

10.11.2020, 12:00 113

Fashion Days, cel mai mare retailer online de modă din România, deţinut de grupul eMAG, estimează că va încheia anul acesta cu venituri de circa 550 mil. lei pe piaţa locală, în creştere cu peste 60% faţă de anul anterior, când cifra de afaceri înregistrată pe plan autohton s-a situat la 325 mil. lei.

Creşterea va fi dublă faţă de esti­mările iniţiale ale retailerului de la începutul acestui an, dat fiind că declanşarea pandemiei a dus la o accelerare a vânzărilor online, inclusiv de fashion, în condiţiile în care magazinele au fost închise o perioadă în primăvară, iar apoi ro­mânii s-au obişnuit să cumpere mai mult online.

La nivel de grup, luând în considerare şi celelalte două ţări în care activează Fashion Days – Bulgaria şi Ungaria, cifra de afaceri a retailerului online va atinge 800 mil. lei la finalul acestui an.

„2020 este un an atipic. Ar putea fi împărţit în perioada de dinainte de pandemie şi cea de pandemie - în primul trimestru, în perioada ianuarie-martie, ritmul nostru de creştere se situa între 25-30%, iar din aprilie până în octombrie ritmul nostru de creştere s-a dus la 80% în medie pe cele şapte luni.

Am avut şi o lună, luna iulie, cu creştere de 120% de la an la an. Creşterea aceasta se explică prin faptul că noi am construit un eveniment numit «Christmas in July», care vrem să fie evenimentul puternic de reduceri al primei jumătăţi de an”, a declarat în cadrul emisiunii ZF Live Robert Berza, directorul general al Fashion Days.

El a adăugat că industria de fashion se împarte între două sezoane: primăvară-vară şi toamnă-iarnă, şi doar pentru a doua parte a anului exista un eveniment important de shopping şi anume Black Friday.

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO