Magazinul online de modă Fashion Days, cel mai mare de pe piaţa locală de profil, se află în prezent în plin proces de integrare în cadrul grupului eMag, liderul pieţei online din România, aceasta fiind practic un moment de restructurare pentru businessul retailerului de fashion de care este responsabil acum Robert Berza, manager cu vastă experienţă în domeniul online.
„Pe mine mă atrage să construiesc şi să reconstruiesc. La eMag m-am întors într-un moment de restructurare în care Fashion Days se integrează tot mai mult cu eMag la nivelul tuturor verticalelor - de la platformele folosite, o singură echipă de resurse umane, de relaţii cu clienţii, finanţe etc. Pe lângă acest proces de integrare în cadrul echipelor, vorbim şi de integrarea tehnologiilor şi a serviciilor oferite. Pe termen lung, ţinta este să operăm două branduri şi două canale diferite, dar în realitate, în spate, procesele fundamentale să fie aceleaşi”, a declarat în cadrul unui interviu ZF Robert Berza, CEO-ul Fashion Days, un business de aproape 230 milioane de lei anul trecut. El a preluat conducerea Fashion Days de luna trecută, renunţând la poziţia de CEO pentru subsidiara locală a retailerului polonez de modă Zoot, pe care a construit-o de la zero. Anterior, el a mai lucrat în cadrul grupului eMag, ultima funcţie ocupată fiind cea de director de marketing, până în anul 2015. Prin integrarea în cadrul eMag, Fashion Days va beneficia de tehnologia şi know-how-ul acestuia pentru a creşte businessul prin oferirea de noi servicii, îmbunătăţirea platformei online, precum şi prin extinderea mai puternică pe celelalte două pieţe vecine pe care sunt prezenţi ambii retaileri.