Business Hi-Tech

Robert Redeleanu, UPC: Cel mai important indicator pe care l-am urmărit în ultimii cinci ani a fost creşterea numărului de clienţi

Robert Redeleanu, CEO al UPC România şi Ungaria: În România însă am descentralizat foarte mult şi am redat multă responsabilitate managerilor zonali, locali pentru că până la urmă e ca într-un război, fiecare bătălie se întâmplă în localitatea, în oraşul respectiv

Robert Redeleanu, CEO al UPC România şi Ungaria: În România însă am descentralizat foarte mult şi am redat multă responsabilitate managerilor zonali, locali pentru că până la urmă e ca într-un război, fiecare bătălie se întâmplă în localitatea, în oraşul respectiv

Autor: Adrian Seceleanu

28.03.2018, 00:08 428

„Am venit cu o abordare proaspătă din FMCG în telecom şi de aceea nu am avut o strategie bazată exclusiv pe tehnologie, ci am pus multă greutate în felul în care a fost condus operaţional businessul pe o piaţă extrem de dură, la limita fairplay-ului.”

Creşterea numărului de clienţi a fost în ultimii cinci ani principalul indicator pe care l-am urmărit pentru a evalua „sănătatea busine­ssului” UPC de cablu TV, internet şi telefonie fixă şi pentru a ne evalua rezultatele în competiţia dură dusă pen­tru utilizatori cu precum RCS&RDS sau Telekom, spune Robert Redeleanu, care îşi va încheia în câteva zile mandatul de CEO al operaţiunilor locale pentru a prelua conducerea afacerilor din Polonia ale gigantului american Liberty Global (LGI).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO