Business Hi-Tech

Românii au cumpărat de Black Friday 2016 mai multe obiecte mai ieftine şi au renunţat la cele scumpe

Românii au cumpărat de Black Friday 2016 mai multe...

Autor: Bianca Dorobanţu

21.12.2016, 00:00 238

Românii s-au reorientat şi au trecut de la cumpărături de valoare mai mare, precum produse pentru casă sau produse IT&C la produse mai accesibile –  produse de îngrijire personală, haine, cărţi, sau jucării, cu ocazia evenimentului de shopping Black Friday, arată datele unui studiu realizat de agenţia de media Starcom MediaVest Group şi Leo Burnett România, în colaborare cu TNS România. Studiul analizează perspectiva românilor în legătură cu Black Friday şi conţine o măsurare calitativă şi cantitativă înainte de perioada promoţională, şi o măsurare cantitativă după finalizarea ei. Pentru investigarea în amănunt a comportamentului de cumpărare, chestionarele au fost aplicate pe acelaşi eşantion de 1.400 de respondenţi. Targetul studiului îl constituie userii online din mediul urban. Un procent de 75% dintre românii care au cumpărat anul acesta au spus că intenţionează să cumpere şi anul viitor de Black Friday. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO