Business Hi-Tech

Românii au plătit peste 50 de milioane de facturi prin PayPoint în decurs de un an

Românii au plătit peste 50 de milioane de facturi prin...

Autor: Ioana Nita

29.05.2015, 00:05 199
PayPoint România, subsidiara locală a grupului britanic cu acelaşi nume, a înregistrat în perioada martie 2014 - martie 2015 venituri de 30,67 mil. lire sterline (circa 169 mil. lei), în creştere cu 8,5% faţă de anul fiscal anterior. Principalul factor de creştere au fost tranzacţiile intermediate pentru plata facturilor, numărul acestora ajungând la 53,5 milioane, cu aproape 37% mai multe faţă de perioada martie 2013 - martie 2014.
 
„Pentru PayPoint, anul financiar 2014-2015 a însemnat creştere şi diversificare. Am optimizat prezenţa în ţară, făcând eforturi de a fi oriunde consumatorii au nevoie de noi, indiferent că este vorba despre oraşe mari sau sate izolate fără alternative de plată; în acest context, am dezvoltat reţeaua adăugând în portofoliu magazine mici, de proximitate, însă am semnat acorduri de colaborare şi cu unele din principalele lanţuri de hipermarketuri din România“, a declarat Mugur Dogariu, managing director al PayPoint România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO