Business Hi-Tech

Romtelecom tinteste clientii premium

19.02.2008, 21:22 11

Romtelecom, cel mai mare operator de telefonie fixa, a demarat o campanie prin care ofera echipamente gratuite pentru clientii de business, urmarind astfel sa-si majoreze numarul de clienti pe cel mai profitabil segment al pietei, cel al companiilor.
Companiile care incheie pe doi ani cu Romtelecom contracte pentru servicii de telefonie fixa vor primi gratuit o centrala telefonica si un telefon de secretariat. Pretul echipamentelor oferite gratuit de Romtelecom porneste de la 200 de euro. Instalarea este asigurata fara costuri suplimentare, iar Romtelecom asigura si doi ani garantie pentru echipamentele furnizate si activitati de mentenanta gratuite la nivel standard.
Oferta Romtelecom este valabila in perioada 18 februarie-18 mai 2008.
"Oferta este ideala pentru clientii companii care au, in medie, 16 angajati", a declarat directorul coordonator al Directiei Managementul Produsului, Segment Business, din cadrul Romtelecom, Vasile Voicu.
El a adaugat ca se asteapta ca noua oferta sa genereze o crestere cu 30% a cererii de servicii de telefonie fixa pe segmentul persoane juridice in acest an fata de 2007.
Potentialii clienti au la dispozitie patru pachete de echipamente care includ intre doua si sase linii telefonice si un aparat telefonic de secretariat performant.
De asemenea, acestia au posibilitatea sa utilizeze linii de interior, sa isi instaleze un aparat fax, sa tina teleconferinte, sa vizualizeze numerele apelantilor si sa extinda numarul de linii telefonice (in functie de modelul centralei). Pentru fiecare dintre liniile telefonice operatorul va percepe un abonament lunar, a carui valoare incepe de la 10 euro/luna fara TVA.
In cadrul efortului de a-si mentine si majora numarul de clienti companii, Romtelecom a creat anul trecut o organizatie dedicata segmentului de business, care este divizata pe doua categorii de utilizatori (clienti corporate si intreprinderi mici si mijlocii). Compania a creat si un call-center dedicat pentru cei aproximativ 250.000 de clienti business.
Romtelecom concureaza pe aceasta piata atat cu operatori ca RCS&RDS si UPC, cat si cu Orange si Vodafone.
Actionarul majoritar al Romtelecom este grupul elen OTE.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO