Business Hi-Tech

SaleSqueze, un start-up din Slovacia, a strâns o finanţare de 1,5 mil. dolari. Runda de investiţii a fost condusă de românii de la Underline Ventures, alături de Fortech Investments şi alte fonduri de capital de risc, precum şi investitori angel

SaleSqueze, un start-up din Slovacia, a strâns o...

Autor: Alexandra Cepăreanu

12.06.2024, 12:37 66

SaleSqueze, un start-up din Slovacia care crează experienţe vizuale în comerţul electronic pentru produsele complexe care au nevoie de customizare, a strâns 1,5 milioane de dolari într-o rundă de finanţare de tip seed ce a fost condusă de românii de la Underline Ventures, cu participarea Robin Capital şi a românilor de la Fortech Investments, alături de Super-Angels, Klub 20, Xenia Muntean, Christoph Zoeller, Bjorn Schaffer şi alţi investitori angels, scrie Techfundingnews.com.

„Sunt impresionat de viziunea şi dedicarea SaleSqueze. Suntem încântaţi să susţinem misiunea lor de a simplifica vânzările B2B de produse complexe printr-o experienţă vizuală şi digitală”, a spus Bogdan Iordache, partener general al Underline Ventures.

Investiţia va fi folosită pentru a accelera intrarea companiei pe piaţă şi pentru a îmbunătăţi dezvoltarea produselor sale.

„Scopul nostru este să facem vânzările digitale disponibile pentru orice companie care vinde produse complexe, la fel cum Shopify a făcut pentru produsele standard şi cum a făcut Tesla pentru maşini. Această rundă de finanţare este un pas important spre realizarea acestui obiectiv, deoarece ne permite să facem platforma, să automatizăm integrarea şi să sprijinim mai multe afaceri la nivel global. Dorim să facem vânzarea produselor complexe cât mai uşoară şi eficientă posibil”, a spus Leon Panjtar, co-fondator şi CEO al SaleSqueze.

Conform datelor din piaţă, 85% din vânzările în zona de manufactură vine din vânzări directe, iar procesul este îngreunat de faptul că oamenii de vânzări se bazează pe unelte manuale, costurile sunt mari şi conversiile sunt mici, scrie sursa citată anterior. Produsul dezvoltat de start-up-ul SaleSqueze se numeşte Visual CPQ - Configure, Price, Quote. Configuratorul poate fi folosit de companii din zona de producţie şi e uşor de realizat, deoarece nu are nevoie de skill-uri de programare, fiind pe bază de Drag & Drop. Conform datelor SaleSqueze clienţii platformei au văzut efecte în trei luni de la folosirea produsului, cum ar fi de trei ori mai multe lead-uri, 40% mai multe vânzări şi cu 90% mai puţină muncă de administrare.

„Aceste probleme duc la ineficienţă, erori, frustrare şi conversii de vânzări scăzute. În plus, aceste companii continuă să întâmpine dificultăţi în a ajuta clienţii să-şi vizualizeze produsele, permiţându-le să adauge diverse personalizări şi opţiuni, toate însoţite de o cotaţie de preţ instantanee. Această problemă poate fi rezolvată cu uşurinţă prin soluţia oferită de SaleSqueze. Compania simplifică şi automatizează întregul proces de vânzare, oferind un model de „autoservire” pentru clienţi, reducând costurile generale, facilitând comenzile personalizate şi ajutând companiile să crească mai rapid şi mai eficient”, arată sursa citată.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels