Business Hi-Tech

Samsung: Piaţa de digital signage din România este estimată la câteva zeci de milioane de euro

Victor Armăşelu, Samsung Electronics România

Victor Armăşelu, Samsung Electronics România

Autor: Ioana Nita

12.10.2019, 00:00 149

Valoarea totală a proiectelor locale de smart digital signage, care includ ecrane profesionale, videowall-uri şi televizoare pe care se afişează conţinut digital interactiv, este estimată la câteva zeci de milioane de euro anual, în condiţiile în care tot mai multe companii ce activează în di­ferite industrii precum retail, publi­ci­tate, domeniul hotelier, bancar sau far­ma aleg soluţii de comunicare vi­zuală pentru promovare şi interacţiune cu clienţii. Fiind o piaţă de tip B2B (business to business), o estimare exactă a acesteia este mai dificilă decât în cazul pieţelor de tip B2B (business to consumer), potrivit reprezentanţilor locali ai Samsung Electronics Ro­mânia, unul dintre jucătorii de top de pe piaţa locală de smart digital signage.

„Spre deosebire de pieţele de tip consumator, în care se pot face extra­polări statistice cu privire la dimen­siune, tendinţe viitoare şi evoluţii probabile, în cazul pieţelor de tip business to business, în special al celor din zona tehnologiilor de vârf, dincolo de necesitatea obiectivă a unui mediu eco­nomic favorabil, a unui cadru legislativ sta­bil şi predictibil, practic dimen­siunea pieţei este determinată de existenţa proiectelor de dezvoltare, de creativitatea şi ingeniozitatea par­te­nerilor din asemenea proiecte”, a precizat Victor Armăşelu, directorul diviziei de consumer din cadrul Samsung Electronics România. Gigantul sud-coreean oferă o gamă variată de ecrane digitale LED Sam­sung ce permit personalizarea spaţiilor de comunicare vizuală digitală, atât indoor, cât şi outdoor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO