Business Hi-Tech

Samsung: Piaţa de ecrane profesionale s-a apropiat de 30 mil. euro anul trecut

Mihai Tamaş, şeful diviziei enterprise din cadrul Samsung Ro­mânia

Mihai Tamaş, şeful diviziei enterprise din cadrul Samsung Ro­mânia

Autor: Ioana Nita

08.02.2016, 00:06 182
Valoarea pieţei de ecrane pro­fe­sio­nale („video display“) - în care sunt in­­cluse soluţii de tip „digital signage“, video-wall, televizoare pentru hoteluri şi ecrane interactive, a crescut anul tre­cut pe plan local, apropiindu-se de 30 mil. euro, în condiţiile în care tot mai multe companii, în special din in­dus­tria de retail, au ales să digitalizeze modul în care interacţionează şi atrag clienţii.
 
În 2014, vânzările de ecrane pro­fe­sionale erau estimate la circa 20 de mi­lioa­ne de euro, iar anul trecut Samsung România, liderul pie­ţei de profil, anti­cipa o creştere la 25 mil. euro, mai rapidă decât cea previ­zio­­nată iniţial. În acest ritm, Ro­mânia ar putea recu­pera deca­lajul faţă de pieţele vestice în circa doi ani.
 
„Piaţa din Ro­mânia este un pic în urma ţă­rilor vestice, însă deca­la­jul va fi recuperat pentru că acesta este viitorul, iar inovaţia atrage clien­ţi. În plus, jucătorii din retail, fashion, şi mallurile  îşi doresc să îşi mă­reas­că veniturile, iar aceasta este o metodă sim­plă şi eficientă de a atrage noi clienţi. Estimez că în maximum doi ani o să fim la acelaşi nivel cu ţările din vestul Europei“, a declarat pentru ZF Mihai Tamaş, şeful diviziei enter­prise din cadrul Samsung Ro­mânia.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO