Business Hi-Tech

Samsung: Piaţa de ecrane profesionale se apropie de 25 mil. euro. Noile malluri au creat cerere mare

Sorin Manea

Sorin Manea

Autor: Ioana Nita

19.06.2015, 00:05 384
Piaţa de ecrane profesionale („video display“) – formată din soluţii de tip „digital signage”, video-wall, televizoare pentru hoteluri şi ecrane interactive, va avea anul acesta o creştere mai accelerată decât cea previzionată în 2014, de circa 25%, în condiţiile în care în retail, principala industrie care adoptă în prezent acest tip de soluţii, s-au finalizat mai multe proiecte în primele şase luni ale anului. În 2014, piaţa locală de profil a fost estimată la 20 de milioane de euro.
 
„Anul asta au fost mai multe proiecte mari pe zona de retail – cum ar fi Mega Mall din Bucureşti, Coresi din Braşov, care au creat o cerere mare în piaţă. Odată cu implementarea acestor proiecte ne aşteptăm ca şi alţi ju­cători din piaţa de retail să reac­ţioneze mult mai rapid la fenomenul de digitalizare. Astfel, estimez că piaţa locală va creşte cu peste 20%, putând ajunge chiar la 25%“, a declarat pentru ZF Sorin Manea, şeful diviziei enterprise din cadrul Samsung Elec­tro­nics România. Gigantul sud-coreean este lider pe piaţa locală de afişaj digital, cu o cotă de peste 50%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO