Piaţa de ecrane profesionale („video display“) – formată din soluţii de tip „digital signage”, video-wall, televizoare pentru hoteluri şi ecrane interactive, va avea anul acesta o creştere mai accelerată decât cea previzionată în 2014, de circa 25%, în condiţiile în care în retail, principala industrie care adoptă în prezent acest tip de soluţii, s-au finalizat mai multe proiecte în primele şase luni ale anului. În 2014, piaţa locală de profil a fost estimată la 20 de milioane de euro.
„Anul asta au fost mai multe proiecte mari pe zona de retail – cum ar fi Mega Mall din Bucureşti, Coresi din Braşov, care au creat o cerere mare în piaţă. Odată cu implementarea acestor proiecte ne aşteptăm ca şi alţi jucători din piaţa de retail să reacţioneze mult mai rapid la fenomenul de digitalizare. Astfel, estimez că piaţa locală va creşte cu peste 20%, putând ajunge chiar la 25%“, a declarat pentru ZF Sorin Manea, şeful diviziei enterprise din cadrul Samsung Electronics România. Gigantul sud-coreean este lider pe piaţa locală de afişaj digital, cu o cotă de peste 50%.