Business Hi-Tech

SanoPass: Numărul serviciilor accesate de utilizatorii platformei s-a triplat în primul semestru, până la 100.000. Valoarea serviciilor a depăşit 1 milion de euro

Filip Bulău, Medical & Fitness Network Director, SanoPass

Filip Bulău, Medical & Fitness Network Director, SanoPass

Autor: Cristina Bellu

16.08.2022, 15:40 156

Platforma de servicii şi abonamente medicale, de fitness şi de nutriţie SanoPass a înregistrat în prima jumătate a anului peste 100.000 de servicii medicale livrate, triplu faţă de perioada similară a anului trecut , arată datele transmise marţi de reprezentanţii companiei.

În topul serviciilor medicale accesate de utilizatorii SanoPass în perioada ianuarie-iunie, a căror valoare totală a depăşit 1 mil. euro, s-au aflat analizele medicale (33%), consultaţiile de obstetrică ginecologie (12%) şi serviciile de cardiologie (7%).

„Observăm o triplare a numărului de servicii accesate pe care le înregistrăm, comparând cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Există cu siguranţă o corelaţie între ieşirea din carantină şi accesul în clinici private, însă consider că nu este doar atât. În mod cert, românii devin mai preocupaţi de sănătatea lor, atât fizică, cât şi mintală. Doar în luna mai anul acesta, am înregistrat servicii medicale care cumulează, din punct de vedere al valorii, lunile mai, iunie, iulie şi august ale anului trecut”, explică Filip Bulău, Medical & Fitness Network Director, SanoPass.

SanoPass este o platformă medtech care unifică şi digitalizează accesul la sănătate si fitness, în peste 1.000 de clinici private, atât de proximitate, cât şi din reţele mari, şi peste 200 de săli.

Aceasta asigură accesul la peste 11.000 de medici, garantând programări cu acoperire naţională în maximum 48 de ore.

Prin intermediul reţelei sale naţionale de parteneri, platforma asigură servicii medicale si de fitness pentru 50.000 de abonaţi şi 30.000 de utilizatori activi.

Accesul în sălile de fitness înregistrează la rândul său cifre pozitive, opuse trend-urilor obişnuite din ultimii ani. Apetitul crescut al românilor faţă de serviciile de fitness este confirmat de SanoPass, care a înregistrat peste 25.000 de intrări în sălile partenere, în primele 6 luni ale anului.

„O statistică interesantă pentru oamenii din industrie este că în timpul verii, media intrărilor noastre se păstrează la peste 6 accesări/ abonat, ceea ce reprezintă o medie ridicată pentru perioada aceasta a anului, cand lumea este axată pe concedii. Comparând chiar şi cu anii de dinainte de pandemie, media se clasează la aproximativ 25% peste ceea ce ştiam a fi comportamentul de consum al utilizatorilor de fitness”, adaugă Delia Iliasa, Managing Partner SanoPass.

Reţeaua medicală SanoPass include centre medicale precum Sanador, Emerald, Clinica Sante, Synevo, Affidea – Hiperdia, Arcadia, Medstar, Spitalul Pelican etc., în timp ce reţeaua de săli de fitness partenere include:  StayFit, 700 FIT, Sweat, Neby Fitness, Fit9 by Alma, Bodybible, Endorfine.


 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO