Business Hi-Tech

SAP mizează pe atragerea a cel puţin 50 de clienţi noi dintre firmele conduse de antreprenori români

Valentin Tomşa

Valentin Tomşa

Autor: Adrian Seceleanu

06.02.2015, 00:05 253
SAP România, subsidiara locală a producătorului german de soluţii software de business, estimează că va reuşi să atragă în acest an cel puţin 50 de clienţi noi - firme deţinute de antreprenori locali, pe fondul lansării unor soluţii noi, care au costuri mai mici şi perioade de implementare mai scurte.
 
„Mizăm pe cel puţin 50 de clienţi noi - firme deţinute de antreprenori români din industrii precum producţie, retail, servicii sau energie“, a declarat pentru ZF Valentin Tomşa, directorul general al SAP România. Firmele deţinute de români sunt principala ţintă pentru echipa locală a producătorului german de soft, în condiţiile în care multi­naţionalele prezente şi pe plan local semnează contractele pentru platformele SAP la nivel central. „Firmele ro­mâ­neşti nu mai au timp să experimenteze tot felul de soluţii până când să ajungă la SAP, ci vor trece direct la SAP pentru că trebuie să fie gata să concureze cu jucători globali. Plat­formele noastre - care pun accent pe anali­za în timp real a busi­ne­ssului - îi pot ajuta pe antre­pre­norii români să iasă pe alte pieţe, să se ducă ei peste alte companii, nu să stea aici şi doar să se apere când apar competitori din străinătate.“
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO