Business Hi-Tech

Say: Nu am gasit nimic interesant de cumparat

30.09.2008, 20:02 26

Retailerul IT&C si multimedia Say, detinut de grupul israelian Milomor Trade & Communication, si-a redus la jumatate planurile de extindere in acest an a retelei de magazine, de la 200 la 100 de unitati, motivul schimbarii de strategie fiind absenta unor oportunitati "interesante" de achizitie a unor jucatori locali din retailul GSM.

"Asa cum am declarat, cifra de 200 de magazine putea fi atinsa numai in cazul in care dezvoltarea organica era combinata cu dezvoltarea prin achizitii. Nu am considerat insa interesanta nicio oportunitate de achizitie din piata asa ca ne-am concentrat strict pe dezvoltarea prin forte proprii", a declarat pentru ZF Mihai Motora, directorul general al MCS Communications, care opereaza reteaua Say. Reteaua Say a ajuns la un nu-mar de 80 de unitati, dupa deschiderea unui nou magazin in Targu-Jiu, acoperind astfel un numar de 37 de orase. Cea mai mare parte a magazinelor Say sunt situate in mall-uri sau centre comerciale.
"Speram sa incheiem anul acesta cu 100 de magazine Say in principalele orase ale tarii, iar anul viitor vom continua extinderea retelei. Vizam in special orasele cu peste 50.000 de locuitori, prioritara fiind acoperirea tuturor localitatilor resedinta de judet. In acest moment exista in plus inca 40 de agreement-uri pentru viitoare magazine Say, in majoritatea in noile centre comerciale, deci dezvoltarea organica va continua intr-un ritm accelerat", a adaugat Motora. Din luna aprilie a acestui an, reteaua Say a devenit partener al Orange Romania, cel mai mare jucator de pe piata locala de telefonie mobila. "Incepand din aprilie, cand am inceput colaborarea, vanzarile de abonamente de voce si date Orange sunt in continua crestere", a spus Motora, fara a oferi alte detalii.
Seful retelei Say spune ca valoarea medie a telefoanelor mobile vandute de companie se situeaza peste cea a industriei. "Pretul mediu al telefoanelor mobile vandute in ultimul trimestru se situeaza undeva in jurul a 350 de lei, inclusiv TVA, ceea ce se situeaza undeva peste nivelul mediu al pietei de retail", a spus Motora.
In luna iulie a anului trecut pretul mediu al unui telefon mobil vandut pe piata locala era de 243 de lei, conform unui studiu al companiei GfK Romania.
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO